Tervetuloa Make00 lajiin mukaan! Sitten vaan mukaan ajamaan kun auto löytyy. Tommin kanssa samoilla linjoilla auton suhteen että muovi yd2 on paras ensimmäiseksi autoksi eikä sitä tarvii välttämättä ikinä vaihtaa jatkossakaan.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: poksu - 09.07.16 - klo: 21.24
Haku tuotti yhden "järkevän" tuloksen gyron käytölle takapotkuissa ja viesti oli suurinpiirtein että: "mahdoton ajaa ilman".
Onko näin? Mulla on kokemusta vaan nelkuista ja ne taittuu ihan hyvin ilman gyroja.
3Racing Sakura D4 RWD olen vakavasti harkinnut ensimmäiseksi RWD-aihioksi (milloinhan lie tuo Yokomon YD-2 mahtaa tulla kauppoihin? kannattaako sitä odottaa? mikähän mahtaa olla hinta?) Sakura sopii ainakin hyvin budjettiin :)
Lainaus käyttäjältä: Curtiswolfe - 09.07.15 - klo: 20.14Ite käyttäny ihan perusvaseliinia mitä on tallissa isojen autojen takia. Siis rattaisiin edessä cs auton oneway:n laakereissa wd40/perus crc spray.
minkälaisia öljyjä/vaseliinia ootte käyttäny autojenne rattaissa ja perissä? ja kuinka pakusa?
Lainaus käyttäjältä: mikzutius - 21.11.14 - klo: 07.28
Kumpi on parempi alusta drifti hommiin jäykkä/löysä vai joku näiden yhdistelmä. Auton kun ostin käytettynä niin mukaan tuli erilaisia jousia eri jäykkyyksillä niin minkälaiset noille iskareille kannattaa laittaa.
Edit: kyseessä tt-01
Lainaus käyttäjältä: temppa.kk - 08.10.14 - klo: 11.30Ei cs pakollinen ole sillä haetaan vaan realismia että pääsee ajaa pyörät linkussa. 50/50 nelivetohan menee luisussa pyörät suorassa tai jopa mutkaan päin käännettyinä. Kannattaa aloittaa 50/50 nelivedolla ja jotku laittaa lukon eteen jotku taakse että kyllä se luisussa menee tasauspyörästöilläkin. Cs auto ei sitten helpolla mee suoraan, itse vuoden ajanu cs:ää ja vaatii vieläkin keskittymistä jos pitää selvitä vähänkään pitemmästä suoranpätkästä.
Miten tärkeä cs on drifterissä? Onnistuuko driftaaminen jos molemmissa päissä on tasauspyörästöt?
Lainaus käyttäjältä: Jaaha01 - 01.10.14 - klo: 13.31Kiitos tiedosta. Tuo tarra-arkki on hauska! Keksikö kaikki jo mitä ylimääräisillä kirjaimilla tekee?Lainaus käyttäjältä: Haxu.R - 28.08.14 - klo: 08.48Rally Legends Escort Mk2 on eri muotilla kuin Retro Racing. Rally Legendsissä keula on kiinteä, mutta takahelma pitää itse kiinnittää. Mukana tulee myös mm. takaspoileri ja muita tykötarpeita. Kori on ohuemman tuntuista ja joustavampaa materiaalia kuin Retro.
Onkohan tuo rallylegends escort tehty samalla muotilla ku retroracing? Sivuikkuna linja samalla tapaa vähän pielessä...
Lancia on todella mittatarkka!
Jaakko/miniland
Lainaus käyttäjältä: Candyman - 21.07.14 - klo: 19.30Tää on sitte vaan mun mielipide... Mustat vanteet ei näytä hyvältä missään ei edes kottikärryssäLainaus käyttäjältä: Artt__? - 21.07.14 - klo: 18.59Niin joo tottakaiLainaus käyttäjältä: Candyman - 21.07.14 - klo: 16.54Riippuu tietenki siitä että minkä väriseksi maalaat tuon korin
Mitä vanteita suosittelisitte Xray T3 2011 autoon? Koriksi tulee http://www.rc-race-and-drift-japan.com/index.php?main_page=product_info&cPath=91_92&products_id=780 ja mietin, että minkälaiset vanteet sopisivat autoon siten että auton leveys ei muutu. Olen vielä vähän hukassa driftingin kanssavarmaan ihan mustaksi jollain pienellä vaaleammalla vivahteella eli mustat tai valkoset vanteet tulisi alle.
Lainaus käyttäjältä: juu-zo - 20.07.14 - klo: 09.54Toi on hyvä versio kun saa cambereita säädettyy, mulle tuli käytettynä samanlainen, 10,5t moottori ja lipo vaan lisätty. Jos yhtään tuntuu ettei jaksa sutia niin moottorin varmaan vaihtaisin ekana. Mä treenailin 50/50 nelivedolla ilman onewayta, alkuun ei ollu ees lukkoo takana. Vakio muovi-iskareihin sellainen vinkki et laittaa siihen liukuputkeen vaan yhden O-renkaan, tulee herkät ja ainakin mulla on pysyny öljyt sisällä. Niin öljyks sit UR 50. Ja sit noi vakio jouset oli ainakin käytetyssä tosi pehmeet, 50/50 nelivedos vois toimii soft (pun) edessä ja medium tai hard (kelt tai sin) takana). Oneway helpottaa kääntyvyyttä rullatessa ja jarrulla. Alukardaanii en oo viel tarvinnu.
Kokeneemmat voisivat kertoa mitkä ovat "pakolliset" upgradet tt-01D versioon drifting käyttöön. Alumiininen kardaani varmaan ainakin?
Lainaus käyttäjältä: Co-driver - 29.06.14 - klo: 15.02Ps ps. Älä ainakaan mulle rupee, mua on alettu "valmistella" jo edellisenä vuonna
Välikopasta on aika nihkeesti kuvia mutta on se tota mesee siistimpi, ei ole Mastonilla ja tussilla maalattu
Mesen koppa on Deltaplastikilta, se vahvempi 1.5mm versio:
http://www.deltaplastik.it/?p=prodotti&l=eng&id=876
Slashin päälle soveltuvia retrokoreja on aika vähän tarjolla, toi mesen 1:8 koppa sopii harvinaisen hyvin.
p.s. taitaa toi välikoppa olla syntynyt ennen suurinta osaa Teistä
Lainaus käyttäjältä: Tubee - 29.06.14 - klo: 08.58TT-01D:ssä ainakin öljytäytteiset iskarit ja säädettävät ylätukivarret. En löytäny onko perus E:ssä mut Tt-01R typeE :ssä on.
Mitäs TT-01 -versiota suosittelette, jos tarkoitus olisi ajaa asfaltilla ja talvella ehkä mattoradalla, eikä driftausominaisuudet niin hirveästi ainakaan tässä vaiheessa kiinnosta?
TT-01E vai onko järkeä/hyötyä hankkia TT-01D (E-versio) johon vaihtaa normirenkaat?