Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - cenracing

#1
Lainaus käyttäjältä: cba - 16.09.13 - klo: 18.01
Onko genesikseen olemassa valmiita vanne hexejä hpi bajan pyörille?  Eli millin isompi (24mm) ja hiukan pidempi kiinnityksen kierreosa.  Alumiinisena olisivat varmaan keveämmätkin, kuin nämä "lyijystä" valetut alkuperäiset  :afro:

Eiköhän noita vois töissä vaikka pulailla ;)
#2
Ei kellään lojuis nurkissa jouten vetarin kuppia? Eli takaperän sisempi kuppi. oisko GS029 numeroltaan.
#3
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 17.06.13 - klo: 09.18
Lainaus käyttäjältä: cenracing - 09.06.13 - klo: 21.13
Noh, kokeiltu uudella tulpalla, uudella bensalla, kaasari putsattu/säädetty eikä vörki. Sylinteri ja mäntä tilattu, jos ei sekään auta niin menköön takas varastoon :D

Mitäs bensaa käytit  :wink:
Tässä voi olla selitys miksi kone ei toimi  :undecided:
Jerzi
No en millään bensalla jos siihen viittaat ;)
Byronin ja coolpowerin 16% tullu kokeiltua. Ja tuolla 16% se on ennen toiminut.
#4
Perkule, purinpa moottorin ja nyt en muista kumpia päin se mäntä kuuluu siellä olla :D Eli siinä on reikä toisella puolen, tuleeko se pako vai imupuolelle?
#5
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 10.06.13 - klo: 10.43
Etulaakerikin varmaan tulee siinä samassa setissä

Laakereita jääny kyllä ammoisilta ajoilta pakkiin...
#6
Kyllä nekin tulee uudet...
#7
Noh, kokeiltu uudella tulpalla, uudella bensalla, kaasari putsattu/säädetty eikä vörki. Sylinteri ja mäntä tilattu, jos ei sekään auta niin menköön takas varastoon :D
#8
Lainaus käyttäjältä: P.R - 09.06.13 - klo: 12.33
Kokeile avata alaneulaa vaikka puoli kierrosta jos ylhäältä kiekuu hyvin.

Säädetty on.... oisko se vaan sit yksinkertasesti väljä.
#9
Lainaus käyttäjältä: P.R - 09.06.13 - klo: 09.33
Ihan tottahan hoke puhuu...mites se sun autos käyttäytyy ennenkuin lähtee vetämään?
Röpisee ja savuttaa ilmeisesti?

Se ei vaan jaksa lähteä. Ihan ku autolla yrittäis lähteä liian isolla vaihteella. Kaasaria säädetty  laidasta laitaan tuloksetta. Oiskohan vanha bensa syypää? Mutta luulis ettei se sit vetäis missään vaiheessa.
#10
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 08.06.13 - klo: 21.56
Minkä ihmeen takia pitää olla sama kysymys kahteen kertaan eri paikoissa???

Vastasin jo tuohon luomaasi topikkiin.

Koska sun vastauksestas ei ollu mitään hyötyä!!!! Pidä pätemiset sisälläs jos ei o tietoo...
#11
jep. Nyt on seuraava ongelma että auto ei meinaa herää alhaalta millään. pikkuhiljaa heräilee ja sitten yhtäkkiä hirvee teho piikki. Kokeillu säätää neulaa jos ja vaikka mihin. Jossain vaiheessa tuntui hetken toimivan normaalisti mutta ei kauaa. eli kierrosalueen puolivälistä lähtee kyllä hyvin vetämään.
#12
jep, eli säädöt sain  about kohilleen mut välillä vetää ja välillä ei. Hyvin lähtee käyntiin yms. Mutta yhtäkkiä veto häviää. Ihan kuin jäis iso vaihde päälle mutta ei jää. Eli kun kerää vauhtia/kierroksia tarpeeksi niin herää henkiin, välistä taas alhanakin herää..... oisko kaaasarin putsausta vailla?
#13
Kaivelin vanhan crossarin varastosta ja täytys kaasari johonki perus säätöihin saada. Ei vaan enään muista ollenkaan. Voisko joku valaista tota alaneulan säätöä, mistä toi yks kierros sisään? Cenin sivuilta löytyi tälläset ohjeet:

Top end: 3 – 3 ½ turns out
Bottom end: Flush – 1 turn in from flush
Idle gap: 1mm
#14
Kaivelin vanhan crossarin varastosta ja täytys kaasari johonki perus säätöihin saada. Ei vaan enään muista ollenkaan. Voisko joku valaista tota alaneulan säätöä, mistä toi yks kierros sisään? Cenin sivuilta löytyi tälläset ohjeet:

Top end: 3 – 3 ½ turns out
Bottom end: Flush – 1 turn in from flush
Idle gap: 1mm