Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - jtuukka

#1
Suapiko tuolla Lentokentänkadun radalla käydä ajamassa ilman liittymistä Mli:n Urheiluautoilijoihin / Pienoisautoilijoihin?
#2
Lainaus käyttäjältä: jtuukka - 11.06.15 - klo: 15.41
Kiitos näkemyksistä.

LainaaIlmansuodatin? Onko likainen tai kostea? Kokeile putsata kaasari. Koita kääntää pääneulaa hivenen auki ja katso muuttuuko mihinkään päin. Voi savuuttaa vanhan löperinkin takia.

Ilmansuodatinta putsailin koska olin rähminyt siihen runsaasti öljyä, voipi kyllä vaikuttaa kun ei ole puhtaimmasta päästä enää kyseinen yksilö.

LainaaTodennäköisesti vika on tulpassa, jos on tuo kaksi vuotta vanha, eikä ole vaihdettu "miesmuistiin". Tulppa hapettuu vaikka se hehkuisikin , ei se toimi enää kunnolla. kokeile uudella, lämpimämmällä tulpalla(pienempi numero... 5>4   tai 7>6)

Tilasin uuden HPI:n vakiotulpan ja samalla nitro-monsterin koska näille mestoille sopii paremmin tuollainen korkeampi laite. Kaikkea se kesä teetättää...

Eipä lähtenyt pelaamaan uudella tulpalla ja kaasarin puhdistuksella.

Onko syyllinen siis pari vuotta varastossa (pimeässä ja viileässä) seissyt polttoaine? Ostettu merkittävän Verkkokaupan varastosta, millainen lie heillä tavaran kierto eli onko ollut vuosikertakamaa jo tuolla?
#3
Kiitos näkemyksistä.

LainaaIlmansuodatin? Onko likainen tai kostea? Kokeile putsata kaasari. Koita kääntää pääneulaa hivenen auki ja katso muuttuuko mihinkään päin. Voi savuuttaa vanhan löperinkin takia.

Ilmansuodatinta putsailin koska olin rähminyt siihen runsaasti öljyä, voipi kyllä vaikuttaa kun ei ole puhtaimmasta päästä enää kyseinen yksilö.

LainaaTodennäköisesti vika on tulpassa, jos on tuo kaksi vuotta vanha, eikä ole vaihdettu "miesmuistiin". Tulppa hapettuu vaikka se hehkuisikin , ei se toimi enää kunnolla. kokeile uudella, lämpimämmällä tulpalla(pienempi numero... 5>4   tai 7>6)

Tilasin uuden HPI:n vakiotulpan ja samalla nitro-monsterin koska näille mestoille sopii paremmin tuollainen korkeampi laite. Kaikkea se kesä teetättää...
#4
Hei,

Ostin pari vuotta sitten HPI:n WR8:n ja ajoin säätöjen jälkeen muutaman tankillisen. Ajo päättyi tuolloin muistaakseni tulppien loppumiseen ja uusien tultua oli ajointo kadonnut jonnekin.

Nyt kesäloman kunniaksi otin auton naftaliinista ja sainkin sen toimimaan ihan ok pienillä puhdisteluilla.

Ongelmaksi muodostui auton sammuminen korkeilla kierroksilla. Auto käynnistyy vaivatta, tyhjäkäynti on siistiä ja laite pelaa osakaasulla vaikka koko tankillisen mutta korkeat kierrokset sammuttavat auton heti.

Laihalla en usko sen käyvän, savu on läsnä koko kierrosalueella. Tulppa hehkuu silmämääräisesti hyvin. Polttoaine on seissyt pari vuotta varastossa ja autossa oli polttoaineet "sisälllä" varastoinnin ajan.

Voisiko kyse olla vanhasta polttoaineesta ja tukkoisesta kaasarista? Letkut ym. ovat kiinni ja ehjiä, amatöörin katselulla en löydä ulkoisia vikoja.