Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - LV

#1
Olen paikalla noin klo 17 aikoihin.
#2
Team Associated / Vs: Asso B6 ja B6D
25.08.16 - klo: 21.42
Itsellä oli B6D säädöt vähän pielessä kun en päässyt edes perussäädöissä kuivalla kokeilemaan. Itsepä ruuvailin😆. C-finaaliin löytyi säädöt ja renkaat kohdilleen, niin tulos oli hyvä, vaikka ajoin ihan varman päälle rauhallisesti. On hyvä auto. Varsinkin kun siirtyy B4.2 mallista B6 malliin, niin on iso ero autoissa.
#3
Ilmoittautumista sisään vaan. Viimeisen minuutin ilmoittautumisella tuskin voittaa mitään.
#4
Kiitos Kimi! Etsivä löytää ja viisas kysyy. Vai miten se nyt meni...😉
#5
On se hienoa, jos jonkin ennätyksen saa aikaiseksi😂.
Haaveena oli, että jos jollakin kyseisestä laitteesta on tietoa ja kokemusta, voisi joitain perus setupia heittää. Itsellä ei tuohon laitteeseen ole mitään faktaa. Täytyy kokeilla kaikenlaista. Autoa on nimittäin vuosien varrella ruuvailtu ihan muuten vaan. Vaikka jokin perus setupsheet löytyy niin pohojalaanenhan ei usko ennenkuin vähän kokeilee. Enkä ihan huonona tuota pidä, toki en ole tourinkia muilla kokeillutkaan.
Jos jonkin verran pääsisi testailemaan niin voi olla, että FTT stanuluokassa on mukana Xpress vanhus.
#6
Onko Xpress autoja kenelläkään olemassa? Onko 12 vuoden aikana tullut selvyyttä setupeihin? Itse olen herätellyt radalle Xpress Swauger Specialia. Nyt on kiinni Muchmoren stanu tekniikka ja aikomus kokeilla mihin sillä pystyy. Osien saanti on pieni ongelma, ettei kovin kärsi kolistella.
#7
Onko pysäköintipaikan aikarajoitus voimassa myös viikonloppuisin? En ole paikalla käynyt.
#8
Ajetaan ja kuvataan uudestaan...
#9
Nyt tarttis olla piikkipyörät. Saviselle pellolle tehty rata, jota kesällä on suolalla saatu kovemmaksi. Riittää erinomaisesti omaan testi ja treeni käyttöön. Pituutta radalla on askelmitalla otettuna 150m. Tarkoituksella rata on vain pari metriä leveä, että ohjaaminen tarkentuisi. Ensi kesäksi hyppyjä ja ylityksiä tulossa lisää vaatimustason nostamiseksi.
#10
Jes! Taitaa autourheilu ura lähteä käyntiin uudestaan (taas) kun tällainen tilaisuus on. Täytyy vaan alkaa treenaamaan.