Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - 82

#1
Vaihdoin diffi- ja iskariöljyt, vanha servo sai kenkään ja vaihtelin teräsruuveja titaanisiin.
#2
Nopeaa palvelua! Tilasin Smartpostin kautta, niin heti seuraavana päivänä paketti oli perillä. Eikä hinnatkaan päätä huimaa. Suosittelen!
#3
Tuli kaikkee pientä sälää tänään postissa (jousia, diffiöljyjä, ruuveja, servo yms yms).
#4
2s lipo akku kieltäytyi tänään toimimasta.  :cry:
#6
Joo, onhan tuo vähän laaja käsite. Pitäisi sanoa, että itse ostaisin noista kahdesta traxxasin. Nuo kalliimmat kyoshot on sitten eri juttu (joo vähän harhaanjohtava tuo ensimmäinen viestini on myönnetään). Esim itselläni ollut kyosho dbx ve. Se oli ihan hyvä auto. Pidempää "kestotestiä" en ole traxxaseista tehnyt, mutta kuulemani perusteella ne on ollut ihan hyviä myös kestävyydeltään ja kyoshon varaosat ovat tuhottoman kalliita. ITSE en arvaisi tuota kyoshon autoa ostaa, mutta nämä on mielipidekysymyksiä. Lyhyesti sanottuna traxxadin halpikset on mielestäni laadukkaampia, mutta kalliimmissa ollaan mielestäni aika tasoissa.
#7
Jos noista kahdesta pitäisi niin itsellä ainakin valinta olisi traxxas. On noi traxxasin halpikset ovat mielestäni laadukkaampia kuin kyoshon saman hintaluokan autot, jota on myös tossa ylempänä jo sanottu. Eli kolmas ääni traxxasille.
#8
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
21.03.14 - klo: 14.43
Lainaus käyttäjältä: 82 - 16.03.14 - klo: 13.56
Pieni tyhmä kysymys: Jos on pieni moottori, niin onko nelivedon ja takavedon kiihtymisellä eroja?
olisin voinut miettiä itekki vähä  :undecided: eli ei tarvi vastata
#9
Pari vuotta sitten olin menossa kyläilemään yhdelle kaverilleni. Huomasin hänellä aika suuren (oli sillon nähny pelkkiä nikkoja yms.) rc-auton. Siinä sitten mentiin ajamaan (auto taisi olla kyosho ultima) ja se oli niin järisyttävän nopea nikkoihin verrattuna, että rupes tekemään mieli tollasta autoa. Menin kyoshon sivuille ja katselin mitä sieltä löytyy (en sillon tiennyt juurikaan muita merkkejä). No parin kuukauden päästä mukkaan tarttu kyosho dbx ve joka on muuten vieläkin minulla. Ei mikään järisyttävä tarina, mutta näin se tapahtui.
#10
No, enimmäkseen ulkoradalla ajelen joten tuo  TeamC TC02 evo  voisi olla järkevä valinta. Ja unohdin mainita edellisessä viestissäni, että kyseessä on evo versio. Ja enemmänkin kokemuksia autoista olisi pitänyt kysyä, eikä sitä mikä on paras.
#11
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
16.03.14 - klo: 13.56
Pieni tyhmä kysymys: Jos on pieni moottori, niin onko nelivedon ja takavedon kiihtymisellä eroja?
#12
Onko Ansmann X4TE parempi kuin TeamC TC02 tai Team Associated CML Centro c 4.1 . toi ansmannihan on neliveto, mutta enemmän oon takavetoo hakemassa (kit versiona). Saa myös ehdottaa jotain saman tyyppistä hyvää auto. No, mikä noista kolmesta on paras. Kiittelen jo etkäteen vastauksista (jos tulee) :grin: