Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Josajas

#1
Moottorin vaihto ei auttanut ylläolevaan vaivaan. Ongelma piili selvästi virtasyöpössä servossa. Alturnin voimakas AAS-752MG servo vaihdelaatikolle söi ilmeisesti liikaa virtaa ja MFC-02 multifunktionin virtarajoitus aina buuttasi. Hain uuden Savöxin SC-0254MG perusservon Hobbyfactorista (sain heidän viimeisen tällä erää), asensin paikoilleen ja kokonaisuus pelitti kiukuttelematta sen enempää niin telineessä kun pihallakin. Siitä innostuneena aloinkin ja jyrsiä uutta telinettä alumiinista jotta saan modattua molemmat servot vierekkäin etupyörien kohdalle runkopalkkien väliin. Toinen telineen puoli ja valmistuikin liki yötöinä perusjyrsimellä. Tarkoituksenani on lyhentää alkuperäinen tarpeettoman pitkä ja monimutkaisesti linkitetty ohjausvivusto. Samalla jätin Hobbyfactorille tilauksen uusista pehmorenkaista vanteineen ja vinssistä sillä täytyyhän Tundrassa vinssi olla. Puhuivat viikosta ja koska tämä oli ensikokemukseni heistä jään odottelemaan lupaustaan. Kiitokset Buttenmeisterille vinkeistään ongelman ratkaisussa. Hain myös suosituksestaan Hobbypointista uuden Multiplex Smart SX9 Flexx ohjaimen, mutta sen kanssa en ole vielä päässyt sinuiksi. Muutama sen laajennusosakin, jolla siitä tehdään 9 kanavainen,on vielä tilauksessa.