Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - PESO

#1
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
26.06.15 - klo: 15.21
Googlella olen etsiny tietoa maailmalta.

Rctec sivuilta v.2014
Depends on the Button Head.
If it's the Lutz/Dragon/R8 button head then it's 2 thick shims and 1 thin shim
If it's the older style button head for all other .21 Alpha's and Alpha based engines then it's 1 thick shim and 1 thin shim.
Thick Shim = 0.2mm
Thin Shim = 0.1mm

Olen lukenu jostain joskus että vanhassa A852 on 0,3mm ja uudessa 0,5mm. Ja että Lutz ja Dragon moottoreihin ei kuuluis sisäänajo prikkaa.
Oma A852 on varmaan joku sekasikiö kun manuaaliakin oli muokattu. (niitattu uusi sivu vanhan päälle)
#2
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
25.06.15 - klo: 15.39
Kansi prikoista.
Eli A830 dragonissa on tehtaan jäljiltä 0.5mm prikkoja. Ei tullu mukana sisään ajo prikkaa.
räjäytyskuvissa on 0.5mm. onko 0.5mm vakio shimaus vai 0.3?

A852 on kanssa 0.5mm+0.2mm sisään ajo prikka muuta, Räjäytyskuvissa  0.3mm. sekavaa :grin:

Mahtaako näihinolla olla jotain männän ja kannen välistä ohjearvoa?

852 0.3mm shimmauksella putki kuumenee niin että tiivisteet sulaa.

edit. Byron 25% löpöö ja os,jq p3 tulppia,