Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - _ville_

#1
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
26.08.14 - klo: 21.28
Olis näköjään pitäny lukee tota vähän tarkemmin tänää  aikaisemmin, kun lueskelin sen pienessä kiireessä läpi enkä löytänyt mitään tietoa cut offin säädöstä, mutta nyt tarkemman lukemisen jälkeen noista ohjeistahan löyty vaikka kuinka paljon tarpeellista tietoa :D Kiitos nyt kuitenkin p-manille vastauksesta!
#2
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
26.08.14 - klo: 16.19
Ajattelin nyt täälä kysyä, että miten tosta kyosho dmt ve-r auton noparista (noparina team orion vortex r10 60a) saa cut off tilaa säädettyä, että sais lipot jäämään suoraan säilytysjännitteeseen?
#3
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
26.08.14 - klo: 15.29
Kiitos neuvoista! Täytyykin varmaan tossa lähipäivinä laittaa tollanen "älylaturi" tilaukseen niin onnistuu toi akkujen latailu vähän helpommin.
#4
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
26.08.14 - klo: 07.45
Moro! Tähän väliin tällänen alottelian kysymys latureihin ja lipoihin littyen, että mitenkäs tolla Team Orionin Advantage IQ 404 laturilla onnistuu 2s ja 3s lipojen lataaminen säilytysjännitteeseen? Ja onko säilytykseen jokin ihan tarkka jännitys, vai onko se vain n.50% akun varauksesta kuten jostain luinkin.

Tossa vielä jotakin tietoa ja kuva laturista: http://www.horizonhobby.com/products/advantage-iq404-charger-110v-ORI30183#t1