Oisaisko joku kokeneempi kertoa, et mitä tein VÄÄRIN kaasun servon vaihdossa? Autossani OLI "failsafe"
toiminto . Radiona/vastarina jqproducts:in 2,4GHz setti. Radiossa oli ennen servon vaihtoa asetuksena: TH: rev< ja tällä setillä failsafe toimi niinkuin kuuluikin. Nyt radion asetuksena TH: nor> ja sillä oon ajellut mutta kun sammutan radiosta virrat tai vastarin akun jännite finaalissa, niin kaasu hyppää täpöille? Ostin varalle servon ja vastarin väliin kytkettävän failsafe:n, sillähän tuo asia korjaantuu jos ei muuten!?
toiminto . Radiona/vastarina jqproducts:in 2,4GHz setti. Radiossa oli ennen servon vaihtoa asetuksena: TH: rev< ja tällä setillä failsafe toimi niinkuin kuuluikin. Nyt radion asetuksena TH: nor> ja sillä oon ajellut mutta kun sammutan radiosta virrat tai vastarin akun jännite finaalissa, niin kaasu hyppää täpöille? Ostin varalle servon ja vastarin väliin kytkettävän failsafe:n, sillähän tuo asia korjaantuu jos ei muuten!?