Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - PBCastle

#2
Aleksi Vilkman
SC4-10

Kaikkiin kisoihin pyrin osallistumaan.
#4
Sähkö radan kastelujärjestelmän vesipumppu ilmeisesti oikarissa kostumisen takia  :sad:

*Näköjään korjaantui kun kuivui.
#5
Kun kerran rata on jo ajokunnossa, niin onko paineilmakin käytössä? Houkuttaisi ottaa jo tuntumaa turffiin  :smiley:
#6
Team Durango / Vs: Team Durango DESC10
13.03.16 - klo: 19.04
Meikäläisellä on kyseinen motti autossa kiinni ja riittää aivan hyvin auton ripeähköön kuljettamiseen. Lämmötkin pysyvät hyvin kurissa kunhan ei liikaa innostu ennakon kanssa leikkimään.
#7
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
23.03.15 - klo: 11.44
Olen itsekin kuullut rattaasta puhuttavan mutta osaa etsiessäni on aina tuntunut olleen kiven alla.

Eipä ole enää.
#8
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
22.03.15 - klo: 18.14
Lainaus käyttäjältä: -Juho- - 22.03.15 - klo: 14.26
http://www.kyosho.fi/webshop/products/product.aspx?ArtNr=01.SXW13
Kyllä se näyttäisi olevan valikoimissa kotomaassakin.

Mistä sait osan numeron? Paikallisesta liikkeestä kysyessäni eivät tienneet Scorpionin metallisesta päärattaasta mitään.   



#9
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
22.03.15 - klo: 14.10
Lainaus käyttäjältä: p-man - 22.03.15 - klo: 13.23
Korvaa se muovinen pääratas metallisella, niin jo alkaa kestämään!

Tämä olisi hyvä ratkaisu kestävyysongelman ratkaisemiseksi, mutta kysymys kuuluu, mistä tämän rattaan hankin? Maahantuojalla ei ole metallista pääratasta tähän malliin saatavilla.
#10
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL VE
22.03.15 - klo: 12.32
Morjensta,

Olen puolisentoista vuotta omistanut tämän Scorpion XXL mallin ja asennellut siihen kaikennäköistä viritysosaa, mitä maahantuojalta löytyy. Käyttökokemukseni perusteella päärattaan kestävyys ei ole parhaimmalla tasolla, joten olen tehnyt autoon ketjuveto-konversion. Ongelmana on vain konversion rattaiden koosta johtuva todella pitkä kokonaisvälitys, mikä johtaa nopeaan moottorin lämpiämiseen (1500 kv Vortex 7). Sattuuko muilla samaisen mallin omistajilla olemaan tietoa hyväksi koetusta ketjuvedon toteutustavasta?