Minun moottorissani mäntä heiluu sylinterissä? Ihmettelin vaan kun joudun tyhjäkäynnin säätämään isolle ja ajelemaan kaasu pohjassa ettei se sammu :/
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: nitropaimen - 09.10.15 - klo: 20.07Noo, siitä on noin 15v aikaa. Olin aika lapsikin sillon mutta antoi huonon maun koko harrastukseen nämä aku ankka autot. Tässä lähiaikoina selvitin perusteellisesti miksi se ei koskaan toiminut. En usko että ihan näin radikaalia on aloittajan autossa mutta annoinpa tälläsenkin tarinan. Hommasin kesällä tollasen käytetyn, lähes sisään ajetun kyosho lambo 1 catin. Hieno vehje merellä myötä tuulessa mutta kyoshon laatu yllätti siinäkin. 3 vakio potkuria rikki, kaasarin pääneula sääti itsekseen seoksia. Laitoin raakasti kaikkiin ruuveihin keskikovaa kierrelukitetta myös pääneulaan, 10l jälkeen takalaakerin kuulat nousi männän päälle. Jos vertailee 28gxr koneen sisuskaluja esim mach28 hobaon pannuun niin aika alkeellisen näköistä. Mutta hyvin se soi aallokossaLainaus käyttäjältä: elvis1000 - 09.10.15 - klo: 19.34Eiku K Kauppaan, pienen valituksen kera...
Ainakin itellä myös ollut mystisiä tukoksia polttoainejärjestelmässä veneessä/autossa ihan letkuissakin. Tiedä sitten mikä ajan kanssa paakkuuntuu polttoaineessa. Mites se sun fuili? Se kone ei riko tulppia? Käynnistelin ikivanhaa kyosho ultimast gp gxr-15. Vaihdoin koko kaasarinkin kun se alkuperäinen oli susi. No pienen ajelun jälkeen hajotti tulpan. Syyksi paljastui kiertokanki, ylä ja alalenkki väljä. Gallona menny koneesta läpi.