Muistakaa pidotus, ettei tule drifting kisaa...
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: micsa.fi - 25.05.21 - klo: 08.48
Nitrojen semi-finaalin ekat minuutit löytyy Youtubesta. Tässä vaiheessa rata oli kostea ja pientä tihkua tuli taivaalta.
https://youtu.be/kjCt6oTrxIU
Lainaus käyttäjältä: KHS77 - 07.02.21 - klo: 16.42todellisuudessa käsittelyaika on 1-2 kuukautta. ja voimassaoloaika yhden vuoden
Lähtöainelupa maksaa 30e, oli päätös myönteinen tai kielteinen!
käsittelyaika 1-2viikkoa
Eli käytännössä kannattaa hankkia useampi kannu keralla kesän ajoja varten. Aika kallista ajelua nitrolla jo!![]()
Noh, voihan sitä aina vaihtaa sähköluokkaan........
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 11.05.21 - klo: 19.31ainakin sillä joka yli 12% fuilia meinaa ostaa ja varmaan kuskilla joka on "loppukäyttäjä"
Kenellä pitää olla lupa?
-kuskilla joka saattaa olla alaikäinen
-mekaanikolla joka mahdollisesti on huoltaja ja ainoa joka käsittelee nitroa
-tallipääliköllä
-naapurin Jormalla
Laki kai lähtee siitä, että hallussapitäjällä pitää olla lupa.
Keneltä tarkastetaan lupa kisapaikalla?
Entisen M8-mekaanikon näkökulmasta ihmettelen
Lainaus käyttäjältä: mikari - 10.05.21 - klo: 15.50Olen käsittänyt että putiikki on myynyt liiketoimntansa jo ajat sitten muualle.
onnetonta js vastuutonta!
Lainaus käyttäjältä: Screwed - 15.11.19 - klo: 11.55tarkoitan säilytystä talven yli ja pitempäänkin... nitro ei ime kosteutta mutta metanooli kylläkin. Parhaita fuileja on tosiaankin Runner Time, kävin heidän sivuillaan ja totesin että he valmistusvaiheessa laittavat kannuun ainetta joka estää kosteuden tulemisen (typpeä...??) lisäksi sanovat pinnoittavansa muovipänikän sisäpuolelta suojakalvolla.. ei siis mikään tavallinen muovipänikkä...jos ihan "pro" haluaisi olla, laittaisi pönikän kanteen fuilipumpun ja imisi tankkaus pumppuun tai pistooliin fuilin avaamatta pönikkää jotta typpikerros säilyisi fuilin pinnalla.
Parhaita valmisfuileja myydään muovikannussa (CooL Power, RunnerTime) eikä ikinä ollut pienintäkään ongelmaa. Sen sijaan huomaa kyllä hyvin eroa potkussa jos on avattu kannu joka on ollut puolillaan useamman kuukauden. Kondensio on se todellinen ongelma ja se ei erota peltikannua muovikannusta. Kondensoituu ihan yhtä paljon molempiin jos/kun lämpötilanvaihtelua ja ilmanmäärä kannuissa sama. Tämän ilmiön takia ei kannattaisi koko 5 litran tonkkaa viedä mukanaan jos tarvitsee vain litran päivän aikana.
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 22.09.19 - klo: 08.09makeata historiatarinaa tuolta Kalifornian auringon alta... Kävin Asson tehtaalla vähän sen jälkeen kun RC kymppi oli tullut markkinoille. Siihen aikaan mulla oli Racing Hobbyn lisäksi Skatefirma CITY HOBBY, Losi oli yksi firma jolta ostettiin dekkejä ja muuta kamaa, Niden putiikki oli Pomonassa ja meidän päämerkki oli Powell & Peralta Santa Barbarassa. Siihen aikaan Skatebisnes oli jotakin 10 kertaa suurempaa kuin RC. Tarkoitus oli ostaa kaliforniasta Skate rahoilla joku makee oldtime auto.. toisen vaimon kanssa kierrettiin noita vintage auto kauppoja. no ei tullut ostettua, rahdit oli niin älyttömiä Suomeen. Loppujen lopuksi päätin lopettaa seka Skeittibisneksen ja RC bisneksen ja keskityin ihan muuhun touhuun 20 vuodeksi. Hienoja muistoja ja muutama vihamies jäi niiltä vuosilta... Ne firmat joille Brändini möin on kaikki lopettaneet.. :(
Tässä hieno nostalgia pläjäys vuoden -85 MM-kisoista. Paljon kuvia ja videoita.
Samoilta sivuilta löytyy myös -82 vuoden tulokset ja voi tarkistaa muistiko Jerzi oikein.
http://vintage.dirt-burners.com/2018/04/07/1985-ifmar-sanyo-1-10-scale-off-road-world-championships-del-mar-usa/
Lainaus käyttäjältä: mikari - 15.09.19 - klo: 20.34Mika, mulla on Sweep GT2 renkaita varastossa jos haluat vielä testata... meilaa
Rc techissä on juttua Sweepin uusista GT renkaista ja muistaLainaa
GT: Our original GT tires debut on Sep/2010. larger in diameter. later we debut GT EXP as well which is Hybrid rubber.
GT2: Debut on early 2018, smaller diameter, low profile tires. Hybrid rubber. (recommended for natural asphalt)
GTR2: Debut on late 2018, same as GT2, Pro compounds Hybrid rubber. (recommended for sealed asphalt)
More information coming!Lainaa
SweepRacingUSA's AvatarSweepRacingUSA , 05-17-2019 12:37 PM
<#GTR2 Tires tip> #GT8
1: Because of the ultra low profile shape of the tire, you may experience Steering gains 1st time when you mounted, please do not de-tune your front end to understeer, this can be resulting in excess heat on front tires.
2: if you found any cracks starting of cracks on the outside bead (where the rubber meet wheel) drop of CA glue is needed. otherwise, that can continue cracks to shorten the tires life span. This crack starts from understeer GT8 machines.
Lainaus käyttäjältä: rcjkl.fi - 07.09.19 - klo: 14.31peukkuja Pihtiputaan radan toteutumiselle
Harkitsen vakavasti GT-8 ajamista. Kaikki radat vain himpulan kaukana Jyväskylästä. Todella hienoa, jos sarja saadaan pystyyn.
/Teemu
Lainaus käyttäjältä: RadDaddy - 03.09.19 - klo: 21.21shepherd jamppojen kanssa keskusteltuani, on vähän aikaista mitään nimilistaa laittaa.Sensijaan Ender voisi laittaa listausta siitä, minne tärkeät kisat sijoitettaisiin, mukaanluettuna kansainväliset karkelot. Tuntuu vähän siltä että luokkavastaavt on aika sokeita muitten luokkien kisojen sovittelun suhteen. Mitä tulee asvalttikisojen sijoitteluun niin, kiitos tuon EteläSuomen "harjumuodostelman", loppukesästä on enemmänkin sääntö että sataa Hyvinkäällä. Jos Teemu saa junailtua Hyvinkään rataan uuden muodon ja pinnan, niin hyvinkään kisat kannattaa sijoittaa alkukesään, Tattis sinne väliin ja Kouvola sitten loppusesongile, huomioon ottaen Ruotsin kisojen sijoittelu.
Kyllä mulla on sellainen kutina että kaikki 18 nitrokasi jamppaa tulee ensi vuonna kisoihin ja muutama uusi autokin on jo myyty (tilattu) että jos ei kukaan läiskää hanskoja tiskiin niin yli 20 ajaa ensi sesongilla nitro ratakasia ja muutama siinä välissä sähkö ratakasia. Ongelma on nitro kymppi turisti joka olisi erinomainen aloitusluokka, mutta ilmeisesti ne pelkää tuon nitromyllyn "vaikeutta" mitä valitusta foorumi on täynnä. Ei se vaikeata ole kun tekee asiat niin kuin manuaalissa neuvotaan ja on hiukka "sävelkorvaa"
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 03.09.19 - klo: 14.02Lainaus käyttäjältä: Mönkkiinen - 03.09.19 - klo: 13.43
ajakaa itsenäisenäluokkana ja kerhokisana
näin saatte todnäk eniten kuskeja kisoihin
rento meininki se on kaiken perusta.
pois kaikki joutava häslääminen.
Niin samaa mieltä.
Turhat säännöt vain karisee uusia kuskeja pois..
Jerzi