Lainaus käyttäjältä: Loomis - 25.01.16 - klo: 07.38Jep... tätä samaa tietoa kaipaisin myös. Koska jos ei vanhempaa ole missään eteläsuomessa käytössä niin toi hybridi on ihan turha.
Onko jossain vanhempaa laitteistoa?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Loomis - 25.01.16 - klo: 07.38Jep... tätä samaa tietoa kaipaisin myös. Koska jos ei vanhempaa ole missään eteläsuomessa käytössä niin toi hybridi on ihan turha.
Onko jossain vanhempaa laitteistoa?
Lainaus käyttäjältä: Totte - 15.01.16 - klo: 22.24
Jos ohjain ja vastaanottimet löytyy omasta takaa ,niin RTR.ää ei kannata ostaa....
Servot menee samantien vaihtoon , radalla tarvii nopeeta ja hieman voimakkaampaa kuin rtr versiossa.
Nopari ja moottori....... Nopari aina alimitoitettu n.60A keskimäärin ja moottori toimii ehkä just niillä paketti välityksillä,
mut jos pitäis pidentää .... niin yleensä vääntö loppuu .
Eli rtr versiot toimii erittäin tieheällä välityksellä ...... millä taasen radalla ei tee mitään.
Rtr sähköt ei kestä rata_ajoa ,joka aikalailla on ... kaasu jarru kaasua ja taas jarrulla kaasulle.
Lainaus käyttäjältä: Totte - 15.01.16 - klo: 21.01Olen katsonut jo noi merkit ne eivät pysty tarjoamaan samanlaista pakettia. Se on aina joko/tai... perusbiili tai kisavehje. Perusbiilistä ei saa pienellä muokkauksella kisavehjettä ja taas valmis kisalaite maksaa alkuunsa liikaa. Siitä en tiedä, että onko näillä mainitsemillesi merkeille tulossa tällaista vaihtoehtoa....
Siis krossariin vaihdoit ?
Jos buggy merkkejä katellaan ,niin melkein samat merkit jyrää.... Asso , TLR , Xräy ja Durango.... ja ehkä kössi ??
Kattele vaan noita merkkejä jos buggyy oot vaille .
Varaosat ja jälleenmyyjät löytyy kotimaasta ja löytyy varmaan jokaiselta rc-radalta jokunen auto.
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 09.01.16 - klo: 04.48Lainaus käyttäjältä: getari - 09.01.16 - klo: 01.43Lainaus käyttäjältä: Totte - 08.01.16 - klo: 18.24
Nyt muutaman viestin lukeneena .....
Ensin täytyy päättää et haluuko auton pihasuttailuun vai radalle . Näiden välillä ei voi oikein tehdä kompromisseja.
Tämä blitz kun ei oikein sovi radalle niinkuin muiden merkkien autot . esim TLR ,Durango tai Asso.
Jotka jo valmiina pakettisetupilla ovat radalla kuin kotonaan.
Blitz taas vaatii paljon rahaa ja aikaa et sais toimimaan radalla. Tästä on omakohtaisia kokemuksia ja luovutin auton pojalle
ja hommasin kerralla kunnon auton.
Joka toimii radalla mut ei pihalla näillä kannata paljon ajellakkaan.....
Siis on rata-autoja ja piha-autoja .... se valinta vaan täytyy tehdä.
Vielä näistä shorty lipoista ..... näissä takamoottorisissa sc autoissa ei isoja eroja oo tuohon täysmittaseen verrattuna.
pienillä akun siirroilla voi vaikuttaa ajoon ,mut viimeinen silaus tehdään kiinteillä painoilla.
Tässä omia mielipitetä..... toivottavasti ei hirveästi sekoittanut mieltymyksiäsi.
Kiitos mielipiteistäsi, arvostan tosi paljon suoraa puhetta.
Kuulostaa tosiaan vähän pattitilanteelta alkuperäisiin ajatuksiin nähden. Olen jotenkin vain halunnut uskoa, että sellainen paketti on olemassa joka tulee RTR:nä, mutta on muokattavissa järkevissä rajoissa kunnon kisa-autoksikin taitojen ja innostuksen huomioiden.
Onko sitten olemassa missään luokassa sellaista pakettia, jonka äsken kuvailin?
Tuossa
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkoautot/serpent-spyder-buggy-srx-2-mm-2wd-1-10-rtr-500006
Lainaus käyttäjältä: Totte - 15.01.16 - klo: 20.36
Getari.....
Nyt annan pienen neuvon....
Nyt hommaat käytetyn tuuppi sc auton kaikkineen sähköineen .Säästät noin 300 € euroa + mitä säästät erotuksena uuteen kit
pakettiin. Tällä paketilla pääset varmasti nauttimaan ajoista.
Kannattaa ostaa ratakäyttöön tarkoitettu sc auto , nimittäin ei kukaan kuski halua tai viitti ajaa rikkinäisellä tai muuten vaan toimimattomalla autolla radalla. Täten ehdotan ostamaan käytetyn ratakäyttöön tarkoitetun sc auton.
Itse olen ostanut 4 autoa käytettynä ja olen jokaisella ajellut noin vuoden verran ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoihin.
Lainaus käyttäjältä: Ipperu - 12.01.16 - klo: 21.35
Minusta tämä vaikutti mielenkiintoisemmalta -ei hinnalla pilattu, 4x4 ja Brushless:
http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/242280/
Lainaus käyttäjältä: Pro-coarseRc - 12.01.16 - klo: 19.27Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 12.01.16 - klo: 19.19
Tietenkin vaikuttaa myös ajotuntuma ja hobbywing on vakuuttanut minut. Kokeile niin tiedät!
+Helppo säätää pulikalla & kohtuu hintainen. Autoissa joilla olisi aikomus pysyä radalla on hobbywing, bashaus vehkeissä vähän hällä väliä kunhan ei kärvenny heti....
Lainaus käyttäjältä: Pro-coarseRc - 12.01.16 - klo: 19.15
Asso on aina asso mutta en tiedä astunko jonkun varpaille kun uskallan ehdottaa edullista vaihtoehtoa, joka nyt oman kokemuksen pohjalta on aivan kelpoinen. http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/230524/ . Eikä ole osat hinnankirossa vaikka samalla tilaa pakkiin.
Lainaus käyttäjältä: Duploc - 12.01.16 - klo: 16.57
Minä luen tätä ketjua, vaikka olen lähes varma että autoni tulee olemaan SC10. Kunhan imen tietoa ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka mieli vielä muuttuisikin.LainaaHobbywingistä perustelut on aikaisemmassa viestissä.
Ei pahalla, mutta et mielestäni perustele Hobbywing:iä mitenkään paitsi että allekirjoituksessasi on tuo merkki mainittu.
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 12.01.16 - klo: 17.34Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 12.01.16 - klo: 06.54
Suosittelen tutustumaan Hobbywingin sähköihin ja nimenomaan Eurorc:n kautta, koska takuu asiat toimii ja saa asian tuntevia neuvoja.
Minkälaisia perusteluja tässä pitäisi antaa. Itsellä ei ole aikomustakaan ajaa enää minkään muun merkin säätimillä kuin hobbywingin. Moottoreita saatan kokeilla muilta merkeiltä, mutta säätimissä hobbywing on ainoa vaihtoehto.
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 12.01.16 - klo: 06.54Lainaus käyttäjältä: getari - 11.01.16 - klo: 22.30
Vai pitikö tässä lukea parin edellisen postauksen rivien välistä, että tästä uudesta Assosta on vielä aika vähän kokemuksia, jotta uskaltaisi kehua tai suositella sitä.
Onko suomessa sitten olemassa jotain ratoja, joissa siitä takamoottori configuraatiosta hyötyy jotenkin. Eikö se keskimoottori kuitenkin ollut se paras vaihtoehto. Ja mitä valmistajien kuvista olen katsonut niin pitääkö paikkansa, että SC5M:ssä käytettään niitä sadlepack(tai mitä lie) akkuja ja tuossa losin autossa sitä pötköä. Kumpiko lienee parempi tuuppi corrissa näin lähtökohtaisesti?
Mitenkäs tuunaaminen... kumpaan on saatavilla helpommin ja paremmin erikoisosia? :) Mintenkäs varaosien hinnoittelu... ovatko saman hintaisia?
SC5M autosta ei mulla ole kokemusta muuta kuin mitä ole lukenut, sekä kuvista ja videoista nähnyt. Varmasti se on hyvä auto, luulisin.
Assoon käy shorty , saddle- ja squarepack akut. TLR:ään takamoottorisena normi ja shorty akut ja keskimoottorisena myös saddle-ja squarepack akut.
Molempiin löytyy runsaasti tuunausosia ja varaosat ovat suunnilleen saman hintaisia.
Mitä pienempi t-luku sitä tehokkaampi moottori. Tuuppi corriin 540 kokoinen moottori.
Noparissa olisi hyvä olla se 120a.
Suosittelen tutustumaan Hobbywingin sähköihin ja nimenomaan Eurorc:n kautta, koska takuu asiat toimii ja saa asian tuntevia neuvoja.
Lainaus käyttäjältä: Andrimus - 11.01.16 - klo: 21.38Avaa nyt tuota sinun viimeistä lausetta tällaiselle noobille hieman enemmän. Miten näet sen paremmaksi joka suhteessa? Vai voiko vanhempaa team factoryä verrata edes tähän SC5M:ään?
Itse tykkään tuosta losista. Sitä oli mahtava rakentaa.
Edellinen auto hyllyssä on asson vanhempi team factory,jossa tuuma ruuvit. Eipä tuo silti järkky ongelma ollut.
Jotenkin tuo losi vaan tuntuu paremmalta joka suhteessa.
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 11.01.16 - klo: 09.42Lainaus käyttäjältä: getari - 10.01.16 - klo: 23.23
No mites jos haudataan nämä piha-ajelut kerran ne ei mitenkään sovi näihin kisakuvioihin...
Sanokaas mikä 2wd corri nyt olis tän hetken paras? Ja saa olla sitten myös KITTI.
Heittäkää paras "paras" ja paras hintalaatusuhteen corri.
Ja miksei 4wd:kin... sana vapaa.
Jos itselleni olisin 2WD corria hommaamassa olisi vaihtoehdot TLR 22SCT 2.0 tai Team Associated SC5M.
Molemmilla ajaa kisoissa useampi kuski niin säätövinkkejä varmasti saa muilta.
TLR:ää myy EuroRC ja RCCenter, Assoa myy ainakin RCM ehkä myös EuroRC.
Neliveto correissa ei ole kuin yksi vaihtoehto eli Tekno SCT410.3!
Lainaus käyttäjältä: Totte - 08.01.16 - klo: 18.24
Nyt muutaman viestin lukeneena .....
Ensin täytyy päättää et haluuko auton pihasuttailuun vai radalle . Näiden välillä ei voi oikein tehdä kompromisseja.
Tämä blitz kun ei oikein sovi radalle niinkuin muiden merkkien autot . esim TLR ,Durango tai Asso.
Jotka jo valmiina pakettisetupilla ovat radalla kuin kotonaan.
Blitz taas vaatii paljon rahaa ja aikaa et sais toimimaan radalla. Tästä on omakohtaisia kokemuksia ja luovutin auton pojalle
ja hommasin kerralla kunnon auton.
Joka toimii radalla mut ei pihalla näillä kannata paljon ajellakkaan.....
Siis on rata-autoja ja piha-autoja .... se valinta vaan täytyy tehdä.
Vielä näistä shorty lipoista ..... näissä takamoottorisissa sc autoissa ei isoja eroja oo tuohon täysmittaseen verrattuna.
pienillä akun siirroilla voi vaikuttaa ajoon ,mut viimeinen silaus tehdään kiinteillä painoilla.
Tässä omia mielipitetä..... toivottavasti ei hirveästi sekoittanut mieltymyksiäsi.
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 07.01.16 - klo: 14.42
Niistä akuista: en ole ihan varma, mitä ne LRP:n akut maksavat, mutta suomesta saa alle 50€ hyvän shorty lipon ja käsittääkseni LRP:n akut ovat kalliimpia, mutta eivät varsinaisesti parempia. Ainakaan sinä et hyödy siitä paremmuudesta mitään.Lainaus käyttäjältä: getari - 07.01.16 - klo: 00.39
Harmi kun et omista kokemuksia Blitzistä... sen vaikutelman olen saanut että ihan kestävä peli ja että sähköosiltaankin ovat riittävän tehokkaat. Varmaan servon sais vaihtaa parempaan kun oppii ajamaan ja sitten jotain alumiiniosiakin siihen joutuis vaihteleen ja varmaan ne iskarit kun on vakiot ajettu p*skaks harjoitellessa autoa. Näin voisin nähdä asian, jos Blitziin päätyisin. Olen myös lukenut et porukka on tuunannut blitz flux malleja jollain ESE mallin osillakin ja kai jopa toisinpäinkin, että normi RTR mallin osat ovat kestävempiä kuin ESE:ssä.
Ihan hyvällä ajatuksella olet tätä asiaa miettinyt. Blitz on kyllä todella kestävä - radalla se varmaan ei ole kaikkein nopein. Ehkä tärkein kriteeri kuitenkin on se, millä kaikki muut siellä radalla ajaa. Kannattaa käydä katsomassa etukäteen. Olisi ihan hienoa, jos jollain olisi sama auto kuin sinulla. Se helpottaa auton tuunaamista aika lailla.
Lainaus käyttäjältä: iippo777 - 06.01.16 - klo: 21.56
Itselläni ei ole kokemusta Blitzistä, mutta tästä on kittinä:
http://www.rcm.fi/team-associated-sc10-rs-rtr.html
Itse ostaisin tämän. Tuo on ihan pirun hyvä laite ja selvästi mun noviisi lapasissa nopeampi kuin esim. Tuo TR2
Tuo käytetty TLR 22 on myös kelpolaite ja hintakin on ihan asiallinen.
Omissa kokemuksissa plussaa tulee Assolle:
+ratasdiffistä
+iskareista
+tuunaus osista
Miinuksena olen itse Assosta tuhonnut pohjalevyn ja tämä temppu ei tuosta TeamC:stä ole minulla onnistunut. Mulla on TeamC TR2:stä vaihdettu:
iskarit alumiinisiin n.80e
kone tehokkaampaan n.40e (orkkis noppa on edelleen ja on ok)
servo n.40e (RTR:n joidenkin mallien akilleen kantapää)
ratasdiffi n.30e
Loput on ajamalla hajotettua tai "ajatuksella" päivitettyä.
TeamC TR2 on kyllä hyviä ajoja minulle tarjonnut enkä tätä autoa aio ikinä hävittää, sillä varaosien saatavuus on todella hyvä ja hinnat kohtuullisia.
Varaosien saatavuus sekä hyvä paikallinen kauppias on mielestäni tärkein tekijä auton valinnassa. Mekkaaminen tulee myös tutuksi. Aina näistä jotain hajoaa ja kannattaa ostaa kerralla hyvät työkalut esim. Hudyä tai EDSiä. Siihen palaa se minimi 80e tosin se on pakko hyväksyä. Työkaluissa on eroja. Mulla on ollut Kamasan satsi nyt kohta 21 vuotta ja se on edelleen aivan tikissä ja sillä on rakennettu muutamia 2 ja 4 pyöräisen moottoreita yms. Remppaa, joten se kyllä kannattaa muistaa, että mekkaaminen kannattaa suorittaa hyvillä tuökaluilla.
Joku viisas sanoi, että RTR tarkoittaa Ready To Rebuild ja ei se kauhean kaukana ole ainakaan mun kokemuksista.
Noissa akuissa itse käytän rahani muihin merkkeihin. Akuissa on kyllä eroa. En nyt mainosta, mutta tämän huomaa kyllä ajossa.
Lainaus käyttäjältä: Ipperu - 06.01.16 - klo: 20.55
Tuon Team C varaosatilanteesta parhaimman infon saat kysymällä Eurorc:stä tai Rceet.netistä.
Vinkkaamasi Team Associated on RCM:llä 299,- ja varastossa...
Hinnasta...Niin saa ainakin Saksasta. Vertasin Suomen hintoja. Se vaan,että jos auton kanssa tulee ongelmia alkuun niin takuuasiat helpompaa hoitaa suomalaisen kauppiaan kanssa.
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 06.01.16 - klo: 18.57Lainaus käyttäjältä: getari - 06.01.16 - klo: 17.53
Ihan mielenkiintoiseltahan tuo TeamC TR2:n vaikuttaa, mutta tuossa paketissa ei vain ole kerrottu mitään tarkempia tietoja tuosta moottori/nopari-paketista... tai ainakaan tällainen noobi ei ymmärrä, että onko tuossa hyvä vai huono moottori verrattuna tuohon Blitz Flux:n MMH-4000KV moottoriin ja EMH-3S BRUSHLESS ESC:n.
http://www.hpiracing.com/fi/part/112851
http://www.hpiracing.com/fi/part/112850
Sen TR2:n nopeuden säätimen virrankesto on vain 35A. Se on aika vähän, mutta kai se riittää, kun sitä tuossa paketissa myydään. Blitzin sähköt ovat enemmänkin liian tehokkaat kuin tehottomat.
Nuo autot ovat kyllä aika samanlaiset. Se linkkaamasi SC10 on myös takamoottorimallia, eli aika samankaltainen ... siinä on kuvien perusteella alumiini-iskarit, mikä on hyvä juttu. Kannattaa ehkä kysyä EuroRC:ltä, onko noita "tilapäisesti loppu" autoja mahdollista ostaa.
Kannattaa muuten muistaa, että näissä autoissa tullee kaikissa mukana sellaiset renkaat, joilla ei voi ajaa sisä(tai oikeastaan edes ulko)radoilla. Eli heti pitää mennä rengaskauppaan ja ostaa omalle radalle sopivat renkaat. (Kysy sieltä radalta. Varmaankin Schumacher minipinnit.)
Lainaa
Tässähän on sulle soiva peli ja jos kisoihin haluat niin päivittäminen näyttäisi olevan aika helppoa. Hintakin ihan kohdillaan.
http://fi.eurorc.com/product/1610/teamc-tr2-rtr-brushless-short-course---eurorc-edition
Lainaa
Miten tuo on parempi kuin Blitz? Sen runko näyttää ihan samanlaiselta perustakamoottoricorrilta.
Lainaa
Pitää kysyä Eurorc:ltä. Ainakin se on halvempi hinnaltaan. Kysymyksen voisi kysyä toisinpäin: Mitä Blitzissä saa enemmän tuolla 60 Eur:n lisähinnalla?
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 06.01.16 - klo: 13.33Lainaus käyttäjältä: getari - 06.01.16 - klo: 12.53
Joo mut eikö se vähän niin ole, että jos haluaa täysverisen rata/kilpa-auton niin saa varautua laittaan sen 750-1000€ pakettiin, jos aloittaa 100% nollasta koko harrastuksen. Blitzin kohdalla riittää et laittaa sen 400-500e, näin ollen puhutaan hieman eri asiasta. Korjaa jos olen väärässä? Yritän tässä nyt hakea ensiautoksi jotain jotain kompromissia joka ei ole liian kallis, mutta laite venyy tarvittaessa vähän joka paikkaan sekä on tarpeeksi kestävä ettei tarvii olla ostamassa joka kerta uusia palikoita.
Yksi vaihtoehto, jota aina kannattaa miettiä ensiautoksi tai muutenkin ovat käytetyt autot. Kun käytetystä maksaa alle puolet uuden hinnasta, saa yleensä rahalleen vastinetta. (Esim. http://rc10.fi/index.php?topic=94410.0) Mutta sitten asiaan:Lainaus käyttäjältä: getari - 06.01.16 - klo: 12.53
Osaako kukaan sanoa tuohon shortyakku asiaan mitään? Hyötyykö blitz siitä radalla ja riittääkö 4500mAh jossain random kisailussa sen koko kisan ajan?
Minulla on Blitzissä ollut aina kokonainen akku, mutta saa siihen shortyn asennettua ja sillä saa painoa eteenpäin. En osaa sanoa, mikä painopisteen muutoksen vaikutus on. Kapasiteetti riittää kisailuun varmasti, jos se riittää muillakin autoilla. Eikä noiden tuuppicorrien sähkönkulutus kyllä yleisesti ottaen kauhean suurta ole.
Olen ajanut Blitzillä saviradalla ja se oli kivaa, mutta sisällä en ole sitä oikein saanut toimimaan. Totta puhuen en ole ihan kauheasti yrittänyt (esim. minulla ei ole sitä shorty akkua), mutta kuitenkin: ulos se sopii paremmin.
Muilta osin olen tässä aiheessa on aikaisemmin kirjoitettuna juttua tuosta autosta ja sen tuunaamisesta aika paljon. Kannattaa lukea. Blitz on vanha auto, joten siitä on paljon keskustelua muillakin RC foorumeilla.
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 06.01.16 - klo: 10.22Joo mut eikö se vähän niin ole, että jos haluaa täysverisen rata/kilpa-auton niin saa varautua laittaan sen 750-1000€ pakettiin, jos aloittaa 100% nollasta koko harrastuksen. Blitzin kohdalla riittää et laittaa sen 400-500e, näin ollen puhutaan hieman eri asiasta. Korjaa jos olen väärässä? Yritän tässä nyt hakea ensiautoksi jotain jotain kompromissia joka ei ole liian kallis, mutta laite venyy tarvittaessa vähän joka paikkaan sekä on tarpeeksi kestävä ettei tarvii olla ostamassa joka kerta uusia palikoita.
Jos aiot ajella radalla ihan kilpaakin ei Blitz ole oikea auto sinulle. Käy paikallisella radalla juttelemassa porukan kanssa niin saat vähän kuvaa siitä, mikä on sopiva kalusto tarkoitukseesi.
Jos ajo on enimmäkseen pihasuttausta sopii Blitz hyvin.
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 06.01.16 - klo: 01.29
Tarkoitin näitä:
http://www.rccenter.fi/product/16/team-losi-racing---22sct-20-110-race-kit
http://www.rcm.fi/rc-autot/rakennussarjat/team-associated/team-associated-rc10-sc5m-team-1-10-electric-2wd-short-course-truck-kit-asc70006.html
Blitzille ja Losille löytyy kauppiaat Turusta. Harjattomilla moottoreilla oleville rtr-paketeille kertyy jo jonkin verran hintaa. Harjalliset kannattaa unohtaa saman tien.
Pötköakkulle on yleensä tilaa liikkua kaukalossa. Yleiskäyttöön kannattaa hankkia 5-7000 mah akkuja niin ei tarvitse olla jatkuvasti akkua lataamassa.
Lainaus käyttäjältä: getari - 05.01.16 - klo: 22.20
Olen tässä suunnitellut Blitz Fluxin hommaamista ensimmäiseksi kunnon RC autoksi. Aikaisemmat ovat olleet jotain Nikkoja vuodelta papu ja aatami. Muutama kysymys tässä kuitenkin on tullut tutkittuani tätä autoa. Olen myös miettinyt muita vaihtoehtoja, mutta äkkiseltään tämä vaikuttaa erittäin tasapainoiselta paketilta suoraan paketista, jolla voi ajella landella sekä radoilla.
Millaiset akut tähän kannattaisi hommata, jos miettii asiaa siltä kantilta että ajatuksena olisi ajella tosiaan landella hieman ulkoilmoissa sekä myös radalla. Rata hommat kiinnostaa tosi paljon ja olen ajatellut että hankinnat pitäisi tehdä painottaen enemmän radalle suuntautuvana.
Millaisia akkuja olette näissä autoissa käyttäneet? Mitä mieltä olette esim. LRP:n 4500:sta, mainostavat ainakin että tuolla shortyllä on mahdolista muokata painojakaumaa tällaisessa 2wd off-road autossa ja noi on noin 100g kevyempiä kuin ne 6000-7500mAh akut?
https://www.lrp.cc/en/products/vtec-batteries/lipo-competition/produkt/lrp-4500-shorty-110c55c-74v-lipo-110-competition-car-line-hardcase/details/
Saako tuota akkua käyttää kisoissa ja riittääkö 4500mAh kisoissa?
Vai kannattaisiko valita täältä valikoimasta jotain muita akkuja(ehdoituksia)?
https://www.lrp.cc/en/products/vtec-batteries/lipo-competition/
Sit voisko joku linkata, että millaiset johdot tarvitsen että saan ladattua näit akkuja... kun katsoin et pitäis jolla jotain missä on dean-liitin ja joku toinen johto missä on balansoitu banaaniliitin sekä plus ja miinus bansku?
Mitä mieltä näistä latureista?
http://hitecrcd.com/products/chargers/acdc-chargers/x1-mf-80-watt-multi-function-acdc-charger/product
https://www.lrp.cc/en/products/charging-equipment/charger-with-discharging-function/produkt/quadra-pro-3-charger/details/
http://www.skyrc.com/index.php?route=product/product&product_id=216
Lainaus käyttäjältä: Mölli - 05.01.16 - klo: 23.30Joo Asso ja Durango taitaa olla ne the merkit kai, ja miksei losikin, mitä olen lueskellut. Tässä Blitz:ssä nyt vain kuitenkin oli pointtina myös se, että se on RTR, joka kestää myös ratatouhua. 2wd auto on myös lähtökohtaisesti edullisempi, joten olen päättänyt luopua 4wd mallin hommaamisesta.
Ratahommiin suosittelen mielummin jotain keskimoottorista corria. Uusimmat mallit löytyvät Assolta ja Losilta. Kannattaa myös selvittää mitä merkkejä lähimmän rc-kerhon/radan kuskit käyttävät ja minkä merkin kotimainen myyjä on lähinnä omaa asuinpaikkakuntaa. Jos olet pirkamaalta tai lähialueelta, niin Nokialla on kilpailut la 9.1.
Lisätietoja löytyy kilpailukutsut osiosta.