Morjens !
Itse aloittelin tuossa jonkinmoisen tauon jälkeen pihasudittelua taas kavereiden kanssa, tuli hankittua aika pikaiseen tahtiin muutama auto, ja kolme niistä Kössejä.
Eka auto (Fo-xx) toimi täysin moitteitta, ja toimii edelleen
.
Tuli sitten haettua pari psychoa, toinen kaverille, toinen itselle.
Ei muutakun ajelemaan ja pari akkuparia ja ekasta hajos vakioservo. Ei tietenkään mikään ihme että rtr servo ilmoittautuu eläkkeelle melko pian, joten paikallisen Kössi edustajan juttusille takaisin ja sieltä tulikin täysin mukisematta aavistuksen parempi servo tilalle.
Taas ajamaan rallia, 2-3 akkuparia ja servosta toimintasavut pihalle, muutaman kerran heitti ensin renkaat linkkuun ja sitten savut. No tästä kiinostuneena mittasin bec:in (6.18v) mielestäni täysin normaali. Nokka kohti Kössikauppaa rikkinäinen servo taskussa. Tovin keskusteltuamme ehdoitin että noparin vaihto, ehdotin vielä että ottaisin sen paremman vaihtoehdon jos maksan ovh. hintojen erotuksen ja tämäkin kävi mukisematta.. Senjälkeen auto rokannut.
No sitten tää toinen kaveri pääs mukaan (joka siis osti toisen psychon) ja muutama akullista siinä ajeltiin ja rtr servo taas juntturiin. Nokka kohti kauppiasta ja sieltä uutta parempaa servoa taskuun ilmaiseksi.. Sitten alkoi ongelmat vastarin kanssa, testailin muutaman muun noparin kanssa samaa vastaria, muutaman vastarin kanssa tän kyseisen auton noparia ja totesin että noparissa jotain feelua. Ei muutakun taas edustajalle kiukuttelemaan ja homma hoitui samalla kaavalla kun ekankin Psychon kanssa..
Täytyy sanoa että ei oo takuuhommat pelannu minkään asian kanssa samalla kaavalla ja ihmetyttääkin että kun kyseessä laitteet jotka varmaan ainakin 90% todennäköisyydellä hajoaa käyttäjän virheiden johdosta niin ei voi kun hattua nostaa ! Tottakai asiaa käytiin läpi siltäkin osin että oltaisko tehty jotain väärin. Mutta ei kyllä ollut havaittavissa mitään "syyttelyä".
Kiitokset siitä Kyosho Jumbo:n henkilökunnalle. Laitteet rokkaa nyt !
-Joni
Itse aloittelin tuossa jonkinmoisen tauon jälkeen pihasudittelua taas kavereiden kanssa, tuli hankittua aika pikaiseen tahtiin muutama auto, ja kolme niistä Kössejä.
Eka auto (Fo-xx) toimi täysin moitteitta, ja toimii edelleen

Tuli sitten haettua pari psychoa, toinen kaverille, toinen itselle.
Ei muutakun ajelemaan ja pari akkuparia ja ekasta hajos vakioservo. Ei tietenkään mikään ihme että rtr servo ilmoittautuu eläkkeelle melko pian, joten paikallisen Kössi edustajan juttusille takaisin ja sieltä tulikin täysin mukisematta aavistuksen parempi servo tilalle.
Taas ajamaan rallia, 2-3 akkuparia ja servosta toimintasavut pihalle, muutaman kerran heitti ensin renkaat linkkuun ja sitten savut. No tästä kiinostuneena mittasin bec:in (6.18v) mielestäni täysin normaali. Nokka kohti Kössikauppaa rikkinäinen servo taskussa. Tovin keskusteltuamme ehdoitin että noparin vaihto, ehdotin vielä että ottaisin sen paremman vaihtoehdon jos maksan ovh. hintojen erotuksen ja tämäkin kävi mukisematta.. Senjälkeen auto rokannut.
No sitten tää toinen kaveri pääs mukaan (joka siis osti toisen psychon) ja muutama akullista siinä ajeltiin ja rtr servo taas juntturiin. Nokka kohti kauppiasta ja sieltä uutta parempaa servoa taskuun ilmaiseksi.. Sitten alkoi ongelmat vastarin kanssa, testailin muutaman muun noparin kanssa samaa vastaria, muutaman vastarin kanssa tän kyseisen auton noparia ja totesin että noparissa jotain feelua. Ei muutakun taas edustajalle kiukuttelemaan ja homma hoitui samalla kaavalla kun ekankin Psychon kanssa..
Täytyy sanoa että ei oo takuuhommat pelannu minkään asian kanssa samalla kaavalla ja ihmetyttääkin että kun kyseessä laitteet jotka varmaan ainakin 90% todennäköisyydellä hajoaa käyttäjän virheiden johdosta niin ei voi kun hattua nostaa ! Tottakai asiaa käytiin läpi siltäkin osin että oltaisko tehty jotain väärin. Mutta ei kyllä ollut havaittavissa mitään "syyttelyä".
Kiitokset siitä Kyosho Jumbo:n henkilökunnalle. Laitteet rokkaa nyt !

-Joni