Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - valiboltsi

#1
Lainaus käyttäjältä: Metsäläinen - 31.05.16 - klo: 13.26

Ei taida Hobbywingin  ohjelmointikortti toimia, koska ei tuota noparia voi ohjelmoida.

https://www.teamassociated.com/pdf/cars_and_trucks/shared/Reedy_ESC_SC600BL_Manual.pdf

Joo, hieman pessimistinen olin itsekin ohjeiden lukemisen jälkeen. Kortti ei kyllä paljoa maksa ja tulee kiinni tuulettimen johtoihin, joten pieni toivo on että sitä kautta olisi vielä pääsy asetuksiin. Noparissa on kuitenkin NiMH/LiPo -moodin vaihto, joten luultavasti sama mikrokontrolleri sieltä sisältä löytyy. Arveluttaa vain saanko vaivanpalkaksi noparin tehtyä mykäksi.
#2
Onko kenelläkään parempaa tietoa/kokemusta toimisiko Hobbywingin ohjelmointikortit uudelleenbrändätyissä nopareissa?

Ostin Asson SC10 RS RTR -paketin ja yllätyksenä nopari olikin päivittynyt malliin Reedy SC600-BL, joka ei ole enää sitäkään vähää ohjelmoitava kuin aiempi malli (SC700). Uusi nopari on käsittääkseni sama malli kuin Hobbywingin Quicrun 10BL60, johon on olemassa ohjelmointikortti. Kokeilin jo SET-napilla käynnistettäessä Hobbywingin ohjeita seuraten, mutta ei toimi.

Tekisi mieli saada ainakin pakki pois ja muuttaa kaasuprofiilia, muutenkin kuin radion EPA-säädöistä. Jos tuolla joskus haluaisi hieman kisaillakin nykyisen pihalla ajon lisäksi, niin onko EPA:n säädöllä pakin poisto hyväksyttyä?