Hommasin juuri ekan polttisauton (inferno st us sports, grx 28 koneella)ja kahlannut näitä viestiketjuja läpi ja kaikennäköisiä vinkkejä ym sieltä myös onkinutkin.
Muutama kysymys tullu mieleen mitä ei oikeen täältä oo kumminkaan selvinny:
Kun puhutaan hehkutulpista, miten menee noi lämpöarvot, siis numeroinnit.
Siis onko jotain standardia, vai ilmoittaako jokainen valmistaja "omalla" numeroinnilla ja mitä tulppaa suosittelette ko koneelle talviajeluihin?
Ja sitten toi talviajelu, ilmeisesti ei ihan suotavaa, mut jos kumminki haluaa ajella, niin mitä modauksia tehdä?
Vedenpitävän servon jo vaihdoin ohjaukselle ja vähä lumisuojaa laitellu, jossain oli että foliota koneen ympärille et pysyy lämpimämpänä?
Ja sit kommentti johon löytyy varmasti monta mielipidettä, mitä polttoainetta suosittelette tuolle koneelle ku ilmeiseti eroja on noissa eri valmistajien tuotteissa.
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista...
Muutama kysymys tullu mieleen mitä ei oikeen täältä oo kumminkaan selvinny:
Kun puhutaan hehkutulpista, miten menee noi lämpöarvot, siis numeroinnit.
Siis onko jotain standardia, vai ilmoittaako jokainen valmistaja "omalla" numeroinnilla ja mitä tulppaa suosittelette ko koneelle talviajeluihin?
Ja sitten toi talviajelu, ilmeisesti ei ihan suotavaa, mut jos kumminki haluaa ajella, niin mitä modauksia tehdä?
Vedenpitävän servon jo vaihdoin ohjaukselle ja vähä lumisuojaa laitellu, jossain oli että foliota koneen ympärille et pysyy lämpimämpänä?
Ja sit kommentti johon löytyy varmasti monta mielipidettä, mitä polttoainetta suosittelette tuolle koneelle ku ilmeiseti eroja on noissa eri valmistajien tuotteissa.
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista...