Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Keeloppi

#1
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
25.08.04 - klo: 21.39
Mikö OS malli silleenille tuli?
Tuli nääs itsellekkin koneen hankinta ajankohtaiseksi kun tuo Hyperin kampiakseli hajosi  :(
Tietysti jos jollain olisi tollainen Hyper21 koneen raato jossa olisi kampiakseli ehjä niin niin voisi tarjota YV:llä niin pääsisi tämän kesän vielä tuolla motilla.
#2
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
23.08.04 - klo: 22.20
Itsellä oli sama ongelma Ofnan koneen kanssa ja jouduin tilaamaan ne vakiopukit että kone meni kivuttomasti paikoilleen. Kytkintä jouduin shimmaileen ulospäin että sai sen osumaan kunnolla vetorattaaseen. Säädettävät pukit olisi olleet huomattavasti helpommat.
#3
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
23.08.04 - klo: 22.12
Noi Kyoshon vakiopukit on 14mm korkeat ja aluslevyt on 2mm eli se Ossin kone menee siihen ihan kivasti.
#4
Polttisautot / EK4-S2 moottorin vaihto?
18.07.04 - klo: 18.30
Eihän tuo kallis kokeilu olisi  :D
#6
Kuva Thunderin kytkimestä.
Onko saman näköinen?

#7
Onko se kytkin neljällä palalla? Ainakin Thunder Tigerin nelipalaisen kiristäminen ei oikein hylsällä onnistu koska se mutteri on tosiaan upotettu sinne vauhtipyörän sisään. Oman autoni mukana tullut ristikkoavain mahtui sinne kuitenkin hyvin.
#8
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
09.07.04 - klo: 15.31
Miro, siinä sportissa on todennäköisesti alumiinia etu ja takaperän vetoratas ja pinjoni. Nuo kannattaa korvata teräsosilla eli IF-106 ja IF-21. Minulla meni sileäksi perästä nuo rattaat ja samalla uusin myös keulaan ne. Hintaa osille tuli hiukan yli 100eur :(
#9
Nyt alkaa hihat palamaan tuon GS21:sen vetolaitteen kanssa. onko kukaan kokeillut sovittaa jonkun muun koneen vetolaitetta tuohon moottoriin? Tuntuu esim. Thunder Tigerin vetolaite kestävän huomattavasti paremmin kuin tuo Kyoshon tekele.