Kiitos kaikille vastauksista! Nyt on talouteen kotiutunut Teknon 410.3 4700kV moottirilla (käytetty) ja on se vaan peto! Vielä kun saisi lapasessa pysymään, niin olisi hyvä. Kitin rakentaminen olisi varmasti hyvää opettelua tekniikan, säätöjen jne suhteen, mutta tämänhetkiseen elämäntilanteeseen se ei oikein sovi. Opetellaan tässä pikkuhiljaa. Kaverille tuli tuo vanhempi 410 ja nöösin silmään erot ovat hyvin pieniä.
Itse olen nyt käynyt testaamassa pihalla asfalttia, malmilla RC-ratakeskuksen pieni mattorata, Vantaan vauhtikeskuksen turffi ja eilen aloittelijaillassa Hakkilan sisärata. Hyvin auto tuntuu kulkevan ja vaikea mihinkään kokemattomana verrata. Oma ajo on vielä niin hapuilevaa, että säädöistäkään ei osaa hirveästi sanoa. Näistä kolmesta radasta omaan makuun kuitenkin Hakkilan sisärata tuntui parhaalta, sopivan pieni, mutta ei liian iso ja pomppuinen. Varmaan Vantaan kymppiluokan savirata olisi hyvä, mutta nyt eivät ole kelit suosineet sitä ajatellen.
Kunhan tässä ajo alkaa tasaantumaan niin täytyy alkaa kokeilemaan erilaisia säätöjä. Eli jos porukalla on jotain hyviä setuppeja, niin jakoon vaan. :) Jos tuo indoor outdoor dirt oli toimiva, niin sitäkin voisi kokeilla.
Jos jollain on tiedossa jotain järkeviä tarvittavia modifikaatioita, jos sellaisia on, niin kuulisin mielelläni. Piha-ajelun ajaksi olisi kiva keksiä jotain suojaa. Toimiiko vetoketjuosuojat ollenkaan? Miten tuo EB48 koppa, mitä sen laittaminen edellyttää? Lisäksi nöösille voisi tarkentaa, mitä edellyttää uuden korin valinta, käykö kaikki vai onko rajoitteita?
Itse olen nyt käynyt testaamassa pihalla asfalttia, malmilla RC-ratakeskuksen pieni mattorata, Vantaan vauhtikeskuksen turffi ja eilen aloittelijaillassa Hakkilan sisärata. Hyvin auto tuntuu kulkevan ja vaikea mihinkään kokemattomana verrata. Oma ajo on vielä niin hapuilevaa, että säädöistäkään ei osaa hirveästi sanoa. Näistä kolmesta radasta omaan makuun kuitenkin Hakkilan sisärata tuntui parhaalta, sopivan pieni, mutta ei liian iso ja pomppuinen. Varmaan Vantaan kymppiluokan savirata olisi hyvä, mutta nyt eivät ole kelit suosineet sitä ajatellen.
Kunhan tässä ajo alkaa tasaantumaan niin täytyy alkaa kokeilemaan erilaisia säätöjä. Eli jos porukalla on jotain hyviä setuppeja, niin jakoon vaan. :) Jos tuo indoor outdoor dirt oli toimiva, niin sitäkin voisi kokeilla.
Jos jollain on tiedossa jotain järkeviä tarvittavia modifikaatioita, jos sellaisia on, niin kuulisin mielelläni. Piha-ajelun ajaksi olisi kiva keksiä jotain suojaa. Toimiiko vetoketjuosuojat ollenkaan? Miten tuo EB48 koppa, mitä sen laittaminen edellyttää? Lisäksi nöösille voisi tarkentaa, mitä edellyttää uuden korin valinta, käykö kaikki vai onko rajoitteita?