Joo, sulla on siis se FT012? Se lienee aikalailla muuten sama mittasuhteiltaan, paitsi hiukan siis pienempi.
Olen huomannut että se FT011 hiukkasen "hakee uraa" täydellä kaasulla ajaessa, en ole vielä säädellyt perän trimmejä. Painopiste siinä on hiukan vasemmalla puolella johtuen akun sijainnista. En ole ihan varma, johtuuko tuo pieni rungon hakeminen siitä painopisteestä ja/vai vaikuttaako moottorin ja voimansiirron hyrrävoimat osaltaan myös asiaan. Onko FT012:ssa samaa ominaisuutta?
Yleinen kysymys: Onko jollakulla kokemusta miten trimmeillä kannattaa vakaannuttaa tuota pientä rungon hakemista? Käsittääkseni trimmiä alaspäin niin saadaan keulaakin alas -> vakaampi. Kun akku on vasemmalla, niin tulisiko sitä vastaan laskea oikean puolen trimmiä hiukan enemmän? Vai kannattaako ennemmin hakea akulle parempaa paikkaa/vaihtaa isompaan akkuun jonka laittaisi hiukan keskemmälle, jolloin lisäpaino keskemmällä voisi rauhoittaa hiukan hiuppunopeudessa (ja saisi pidemmän ajoajan samalla).
Olen huomannut että se FT011 hiukkasen "hakee uraa" täydellä kaasulla ajaessa, en ole vielä säädellyt perän trimmejä. Painopiste siinä on hiukan vasemmalla puolella johtuen akun sijainnista. En ole ihan varma, johtuuko tuo pieni rungon hakeminen siitä painopisteestä ja/vai vaikuttaako moottorin ja voimansiirron hyrrävoimat osaltaan myös asiaan. Onko FT012:ssa samaa ominaisuutta?
Yleinen kysymys: Onko jollakulla kokemusta miten trimmeillä kannattaa vakaannuttaa tuota pientä rungon hakemista? Käsittääkseni trimmiä alaspäin niin saadaan keulaakin alas -> vakaampi. Kun akku on vasemmalla, niin tulisiko sitä vastaan laskea oikean puolen trimmiä hiukan enemmän? Vai kannattaako ennemmin hakea akulle parempaa paikkaa/vaihtaa isompaan akkuun jonka laittaisi hiukan keskemmälle, jolloin lisäpaino keskemmällä voisi rauhoittaa hiukan hiuppunopeudessa (ja saisi pidemmän ajoajan samalla).