Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Jarno Pottonen

#1
Mäniköhän väärät erälistat :huh:
#2
Kaksi kautta molempia sarjoja olen kiertänyt ja tehtiin niin tai näin tulen todennäköisesti kiertämään ensikautenakin. Aito huoli luokkien olemassa olosta kuitenkin huolettaa. Sääliksi on käynyt järjestäjiä jotka joutuu näkemään niin paljon vaivaa muutamien kuskien vuoksi. Tästä syystä olen avoin kaikille muutoksille ja 12TT:n yhdistäminen FTT sarjan kanssa on ehdottomasti kokeilemisen arvoista. Huomiotavaa on myös se, että mikäli 12TT ajetaan edelleen omana sarjana voi oikeasti olla niin, että meillä ei ole halukkaita järjestäjiä kuin ehkä Oulussa.

Ajamisen kannalta ymmärrän mielipiteet puolesta ja vastaan. Ei varmasti ole ideaalitilanne ajaa kumipyöriä ja foameja sekaisin, mutta niin kuin Jaakkokin kommentissaan totesi foamin "outo" pito olisi varmasti ratkaistavissa erilaisella foamseoksella tai pitoaineella. Ajoimme Oulussa FTT:n lisäluokkana sunnuntaina C-12 kiilaa enkä kokenut, että ajaminen olisi ollut mahdotonta kumipyörien jälkeen. Toki minun ero kärkeen taidettiin mittaa ennemmin kierroksissa kuin sekuinneissa, mutta se ei oudosta pidosta kuitenkaan johtunut. Kovat oli kovia silläkin kerralla.

Mikäli 12TT ajetaan yhdessä FTT:n kanssa on se huomioitava rataprofiilissa. Sama rataprofiili ei mielestäni toimi molemmille luokille.

Jarno Pottonen
Suomen paras ja kovin FTT ja 12TT yhdistelmä kuski vuonna 2023😂
#3
Saatiinko tähän halukkaita järjestäjiä vai jääkö sarja kokonaan ajamatta?
#4
Iso kiitos järjestäjille! Oli kyllä todella hyvin järjestetyt kisat ja puitteet oli jotain mihin ei ainakaan suomessa olla totuttu. Kyllä kelpasi tulla kauempaakin.
Erillisen maininnan ja kiitoksen annan myös tuomaroinnille. Tuomareita oli riittävästi ja tuomarit oli sijoittunut hyvin ympäri rataa eikä mikään tilanne jäänyt tuomaristola huomaamatta. Toki en voi todeta kuin omalta osalta kun muita tapahtumia en päässyt seuraamaan.

Toivottavasti pääsemme kilpailemaan powerparkissa myös tulevaisuudessa. Kaikki edellytykset myös isommille kisoille on olemassa.
#5
Missäpäin TBA sijaitsee?
#6
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ratakasi Info
08.03.21 - klo: 09.44
Minut saa myös lisätä Mugenin alle eli Jarno Pottonen Fullspeed RC.
Pyrin osallistumaan kaikkiin ratakasi osakilpailuihin kaudella 2021.
#7
Tukiaisia laitettu!
#8
Olenko minä ainut joka ei saa lisättyä autoa rcsignupin profiiliin jonka myötä myöskään ilmoittautuminen ei onnistu. Kovasti olisin kuitenkin tulossa.
#9
Onko nostopakko voimassa jo ensimmäisestä harjoituksesta alkaen?
#10
Onko näin, että kisa todella ajetaan saviradalla?
#11
Minun mielestä Honeycomp oli erinomainen valinta. Renkaat oli ajettavat suoraan pussista. Hyvä pito saavutettiin akullisen jälkeen niin kuin oli luvattu. Itse ajoin tuupilla koko viikonlopun kahdella setillä (perjantaina 442 ja lauantaina 268 kierrosta). Yhdelläkin olisi varmasti pärjännyt, mutta kun olin ostanut kaksi settiä niin pakkohan ne oli käyttää. Kylmänä rengas lipsui vähän, mutta lämpinä pito oli hyvä. Sopivan lämmön renkaisiin kerkesi hyvin saada muutamalla lämmittely kierroksella ennen erän alkua.

Tärkein lienee kuitenkin se, että honeycomp on hyvännäköinen rengas ja sopii hyvin auton layouttiin. #rumaautoeivoiollanopea
#12
Joko pääsis treenaamaan? Ovella alkaa jono olemaan tielle asti.
#13
Millon suditeltais taas FORS:in merkeissä?
#14
Oliko jo tietoa ajetaanko kisat yksipäiväisenä vai kaksipäiväisenä?
#15
Kalenteri rupeaa uhkaavasti täyttymään. Saisko noille Äänekosken ja Vaasan kisoille päivämääriä? Jos ei ole varmaa viikonloppua antaa niin paras mahdollinen arvauskin on parempi kuin ei mitään.
#16
Erityis kiitos varikon limubaarin pitäjälle joka piti huolta kuskien ja varikkohenkilökunnan nesteytyksestä läpi pitkän päivän! Palvelu oli ensiluokkaista!