Lainaus käyttäjältä: "HilariouS"tutkin autoani hieman lisää ja mahdollisesti vika onkin tuossa pääratasta pyörittävässä ratassysteemissä... ( kytkinkello? )...Kyseisen rattaan nimi on tosiaankin kytkinkello. Se, että miten tiukalla ruuvi on, ei vaikuta kytkinkellon ja päärattaan välykseen. Välystä säädetään liikuttamalla moottoria.
siinä on päässä ruuvi ja ajattelin sitä kiristää että ratas osuisi päärattaaseen... tämä pienempi ratassysteemi on niin löysä että se hyppää päärattaan hampaita yli... = ei toimi... onko ruuvi pirun jäykkä vai eikö se vaikuta kytkinkellon pysymiseen?
Lainaus käyttäjältä: "HilariouS"toinen asia ohjausservosta... vaihdoin patterit autoon ( ohjaimessa täys latinki )... vasemmalle käännettäessä meni nätisti mutta oikealle käännettäessä nyki ja palautti hyvin hitaasti... nykien ja sihisten *ZZ* *zz* vakioservot alla... hajallako? vai asetuksissa vika... otin sähköt pois ja käänsin pyöriä hyvin tuntu kääntyvän ei mitään jumittumistaNoi servojutut on välillä henkimaailman asioita, mutta vakioservo ei tule ohjauksessa kestämään lainkaan. Kaasussa se kyllä kestää jonkinaikaa, mutta polttiskrossissa ohjausservo on niin kovilla, että muovirattaat saa hetkessä rikki. Lisäksi vakioservon voima ei riitä polttiskrossiin.