Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Arde2

#1
Asiasta toiseen, mikä olisi paras tuulettimen hihna tossa autossa, kaikki näyttää katkeavan - tarvitaanko sitä?
#2
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"Totesimme juuri kukkalapion kanssa että tuossa vanhassa mallissa ei ole jarrua, mutta uudessa on...
Eihän todettu. :mrgreen:  Mulla oli se vanha malli, ja siinä oli jarru! :D
Kyllähän tossa joku jarru on koska kaasun pois laskiessa auto pysähtyy suht nopeasti - onkohan kellään kuvaa jarrusta?
#3
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"Itselläni on vastaavalla alustalla oleva wild dodge ram ja pistin siitä vaihteiston pelkästään niin että siinä on aina vaihde eteenpäin.. Kun ne rattaat rutisivat niin ilkeästi..

Jarrua jäin kyllä ko. autosta kaipaamaan.
Siinä on jarru, ihan vakiona! Mutta se pitää laittaa erilailla se kaasuservohomma, ja sen voi kattoo ohjekirjasta, että miten.
Ostin vaan käytettynä joten ohjekirjaa ei ole, oliskohan netistä saatavana?
#4
Tässä Kyoshossa on ns. pakki mutta miten säädetään vivusto oikein että esim. jarrutuksessa auton vauhti ensin hidastuisi tarpeeksi ennenkuin iskee pakin päälle ja onko autossa vapaa vaihdetta ollenkaan vai pykälä aina päällä?
#5
Polttisautot / Kytkimen customointia
01.07.04 - klo: 16.00
Onko mahdollista tai saako ostaa kytkintä joka ottaisi kiinni vasta ylemmillä kierroksilla? Kyseessä on vanhempi Kyoshon Baja Beetle RS11X koneella ja nelivedosta ei paljon hyötyä ole jos mäennousu on jo paikaltaan mahdotonta. Kaikki customointi on tervetullutta :)