Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Sakkeri91

#1
En nyt keksi muutakaan paikkaa tälle, niin aattelin laittaa kehitysvinkin tuosta myyntipuolesta.

Joillakin foorumeilla on ollut sääntönä, että jos tavara menee kaupaksi, niin myynti-ilmoitukseen merkitään vain että tuote on myyty, eikä koko ilmoitusta tyhjennetä ja kirjoiteta sitten vain että tuote on myyty.

Olis mukava nähdä joitakin myytyjäkin kamoja, esimerkiksi että mihin hintaan jne.
#2

Ja dirttipyörä.
#3

Mäkipyörä


Metsäkone

#4
Moro! Sakkeri on taas kuvioissa mukana, toivottavasti hieman aikuistuneena.


Niin, pitäis saada tuo Asso taas liikenteeseen ja menin tilaamaan Medasecistä tommosen DYSsin harjattoman kitin, onko kellään kokemusta niistä? Onko myöskään tietoa, että onko noparissa LiPo cut-offia?
Oon hulluna yrittäny soittaa Medasecille, mutta aika heikosti vastaillaan puhelimeen...


Otin tommosen DYS 20S 12t moottorin, tehoa sille luvataan 7800kv(Mikä yksikkö tämä muuten on?), onko tuo jo pikku-Assolle liikaa 2 tai 3 kennosella Lipolla?
#5
Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 13.12.08 - klo: 21.50
Jos ei ole tasakantainen ruuvi niin rautasahalla loven tekeminen ruuviin toimii myöskin, saa avattua normi ruuvarilla. Olen muutaman kerran noin tehnyt kun kyseessä on ollut muita ruuveja kuin tasakantaiset ruuvit mitä on esim. alustan pohjassa.


Taidat tarkoittaa uppokantaruuveja?
#6
Itte oon joitaki mulukkaantuneita kuusioruuveja aukonu niin, että oon hakannu niihin jonkin halvan torx-kärjen ja vääntänyt auki.

Ihan kätevää, kun joissakin vehkeissä tulee noita torx-kärkiä mukana, mutta ne ovat kuitenkin väärän kokoisia yleisestikkään mihinkään.
#7
Lainaus käyttäjältä: Fillarimies - 01.11.08 - klo: 21.05
Ai sakkeri on täälläkin foorumilla :grin:

Ei se alumiini ole heikkoa kun se on laadukasta, oikein muotoiltua ja hyvin hitsatut saumat!

Sakkeri on vanha parta tällä voorumilla, ei vaan tule käytyä täällä enää  :mrgreen:
#8
Lainaus käyttäjältä: jopi - 29.10.08 - klo: 17.09
mulla oli sellanen crescent 019 dirt pyörä josta repes runko joka oli alumiinia ja kaverin moposta oli kans revenny alumiininen takahaarukka osaisitteko te kertoa että voiko alumiinisellä pyörällä hyppiä ainakin noi dh pyörät on melkein kaikki alumiini rungolla

Alumiini kyllä kestää jos se tähdään kunnolla.
Terve_tuloa kerhoon, meikäläinenki on katkassu yhen Ressun alurungon  :mrgreen:
#9
Muista että vaikka se onkin kalliimpi ei se tarkoita sitä että se sen enempää hyppimistä tmv. kestäisi, friiraid ja dirt rungot ovat erikseen.
#10
Lainaus käyttäjältä: Nikke92 - 13.06.08 - klo: 13.33
Mullakin vaihtu pyörä. Edelleen piti ottaa corratec kun vaihto meni takuun piikkiin. Nyt on Corratec X-Vert S 0.3. Vaihtajina XT edessä ja takana, keula vielä vakio RockShox dart 3, mut vaihtuu RS Tora 302 kunhan saan sen huollosta. Jarruina oli shimanon nesteet-> tallista löyty avidin juicy 5 joten viikon ajon jälkeen shimanon jarrut lensi nurkkaan pölyyntymään. Renkaina on Michelin xc dry. Huomaa että on kalliimpi pyörä nyt. On ihan eri tuntuinen ja paljon jämäkämpi runko...

Hihhih, eikö korratekit kestä? :D Sehän oli SPT:sta ostettu se pyörä, täytyikö kovasti taistella takuuasioissa?
#11
Monsteri ei oo p*ska, se on painava, soon btw kohta taas muotia :D

Niin, ja laakerit kestää kyllä normikäytössä ihan useampia tuhansia kilomeetrejä. Tosin jotkin halpisromujaskat on erikseen, ja tietty jos uitat niitä napoja jossain niin eihän ne siitä tykkää, tahtovat laakeripinnat ruostua.
Oikealla huollolla, käytöllä ja sopivalla kireydellä ne laakerit kyllä kestää  :wink:

#12
Iha hölömyä ku takana on 10" ja eessä 8" juustua, tuohon pitäs laittaa SuperMonsteri simmitettynä siihen 10" :D
#13
Voi viulu! Nyt ois taas kauhia pyöräkuume, pitäs saada Screamille kaveriksi Bansheelta jäykkäperäinen, Morphine
Ei tuolla nykyisellä free-härpäkkeellä mihinkään betoniparkille oikein mennä :D
#14
Continentalin Dieselithän nuo, irtonaisella lumella eivät pidä ollenkaan mutta kyllä nuo ainakin pakkautuneella lumella toimii ihan ok, en sitten tosin osaa hirveästi verrata muihin kun ensimmäiset kunnon läskit lumella.
#15
Vai niin, no empä minä niiden valitsemiseen montaa sekunttia käyttänyt :D
Kyllä ne sen verran pitää että pystyssä pysyy :D
Toki tietty kesäksi pitää hankkia renkaita muutenkin jos sattuis pääsemään vaikka harrastamaan hissipyöräilyä.
#16
Meikäläisen ilmamarsu toimii oikein hyvin pakkasilla, nyt tosin kun on taas ilmat lämpimämmät pitää laskea hieman paineita kekettimestä että saadaan se alkuherkkyys takaisin, ei riitä pelkästään että pyörittelee vaimennusnuppia.

Ne Manipoon halvemman pään kekettimethän ei yleensäkkään ole mitään taattua tavaraa. :D

RoxPoksit ynnä muut ovat asia sitten erikseen ;)
#17
Etujarrulevy on Timelessin
#18
Noniin, nyt on Screamistakin kunnon kuvaa



Ja lisää löytyy: http://sakkeri91.pinkbike.com/album/Banshee-Scream/
#19
Ja riippuen tietenkin keulasta, halpa keula jossa on vain teräsjouset sisällä ei kaipaa huoltoa mutta kalliimmat keulat jotka ovat kovassa ajossa kaipaavat joskus tiivisteiden ja öljyjen vaihtoa.
#20
Lainaus käyttäjältä: RC-kärpänen72 - 27.12.07 - klo: 22.48
Hei onkos täällä ketään maantie- / XC- jyyrää :grin:. Kiinnostaisi tietää millaista on nykyajan "KUNTO"-pyöräily, onko ollut nousussa vai laskussa harrastajat. Itse olen vanha kilpapyöräilija ja pyörät on jääneet talliin koukkuun killumaan jo 6 vuoden ajaksi sekä miltei käyttämättömäksi.

Kiinnostuksella olen myöskin seuraillut teidän dirtti-pyörä touhujanne. Se taitaa olla se nykyajan pyöräilymuoto. Dirtti pyöräily alko nostaa päätään v.2000 jälkeen ja on tainnut nousta nuorison ykkös pyöräksi. Onko muuten Free-/streetstyle  :afro: ja BMX kuolleet kokonaan??


Ei taida olla nuorison joukossa juurikaan katupyöräiliöitä, dirtti ja striitti pyöräily valtaa alaa, ne pyörät kun ovat vielä kohtuu hintaisia kun ovat niin yksinkertaisia :D


Niin, oma Banshee Scream on saanut vähän päivitystä, uusi keula 888 SL ATA, Timelessin hydrauliset jarrut, Alex DM24 & Timeless napa, Shaman Racingin ketjuohjuri, El Toro kammet, Truvativin Hussefelt Tanko & Stemmi ja Truvativin Giga Pipe DH keskiö. Täytyy laittaa kuva kunhan saan sellaisen siitä otettua :D
#21
Esijännitystä ainakin säädetään kruunusta siitä korkkien alta ilmalla, tarvit siihen jonkinmoisen iskaripumpun
#22
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
20.10.07 - klo: 11.39
Kansa tahtoo päivityksiä!
Taas on mennyt yli kaksiviikkoa ilman minkäänlaisia kertomuksia :D
#23
Osta käytetty, saat samalla rahalla paremman.

Ridefreessä on tarjolla vaihtoehtoja niin paljon että menee ihan sormi suuhun.
#24
Lainaus käyttäjältä: kribe - 26.09.07 - klo: 01.11
Kuinkas se nyt niin? Itellä oli jokin aika sitten balfan bb7 runko jossa oli teräksinen paksu drop-out johon taka-vaihtaja ruuvattiin kiinni. Eli saletisti vääntyy vaihtaja ennen runkoa. Monta kertaa vaihtaja kolahti kiveen, mutta kumpikaan ei vääntyny. Sramit on kestäviä :azn:

No ei siinä, Screaminkaan korvake ei juurikaan vääntynyt vaikka vauhdissa koko pashan mukaan nykäisikin.

Oikein mitään järkevää syytä ei ole tälle löytynyt   :undecided:
Alastulossa se sen aina murhaa.
#25
Perrrrrrmurrrr...

Heinäkuussa ostettu Banshee Screami tappoi tänään jo kolmannen takavaihtajan  :angry:
#26
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
11.09.07 - klo: 16.42
Yleisö haluaa päivityksiä!
#27
Huomenna saan muuten kasaan mutten saanut tänään aikaiseksi hommattua ketjuliitintä, pienestä kiinni  :undecided:
#28
Ei se paino niin, kasvaapahan kunto  :grin:
#29
Hihii, luultavasti viikonloppuna tulee minulle Banshee Scream-runko ^^
#30
Tuossa M3:a on vain vähän isommat levikkeet mitä autossa mistä mallia haetaan :D