Kaikkia sekalaisia kuvia OMISTA autoista.

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: "Saimoni"Zhoop, en tiedä onko sulla ollu ns. "maanantaikappale" vai ajeletko huvikses autoas puihin/kiviin, ärsyttää vaan tuo sun asenne "kaikki sähköosa pettää heti".. jota oot mainostanu jo useammassa treadissa. Mulla on ollu tuo kyseinen RB versio autosta vasta reilu kuukauden, ajelen päivittäin 2-5 akullista eikä YHTÄÄN sähköosaa oo vielä pettänyt, mek. noparin vastus hajosi kun auto putosi kädestä, noparin olisin muutenkin vaihtanut elektroniseen, mitäs sähköosia tosta voi vielä pettää? vastari? sen voi vesieristää, kerran meni tilttiin kun ajoin lammikkoon, kuivasin ja hyvin toimii, ohjausservo? noita mulla on yks varalle ku mek. noparista jäi yli, toistaiseksi toiminu hyvin sekin. Eli jos sinulla on ollut huonoa tuuria ko. auton kanssa, ei sitä tarvitse yleisesti mainostaa p*skaksi.Joo itelläin on myös tosin ARR
Mielestäni ihan pätevä auto aloittelevalle, säätöjä riittää alkuun iha riittävästi, nopari kannattaa kyllä vaihtaa heti ja kunnon laturin tohon tarvii + pari akkua. Itse maksoin autosta 205e joka on mielestäni ollut ihan hyvä hinta/laatu suhde.
-Saimon
Lainaus käyttäjältä: "opa"Säädin/tutkin taas microa tänään ja selvisi uusia asioita. Hioin sitä taka-akselin ympärillä olevaa osaa sen verran kuin ohjeissa neuvottiin ja nyt konetta pystyy säätämään eri pinjonielle sopivaksi. Tällä hetkellä välityksiä on 3 erilaista ja näillä tuntuu pääsevän ihan hyvin alkuun.Saasiihe esim:M3 tai Stratus 8)
Hiomisen jälkeen yritin istuttaa paristokoteloa autoon ja huomasin, että kone on todellakin sen verran suuri ja tulee niin eteen, ettei paristokoteloa pysty asentamaan sille tarkoitetulle paikalle. Tämä nyt ei kauheasti haittaa, kun tulevaisuudessa olis tarkoitus ajaa sillä kunnon akulla. Huomasin myös, että Orionin akku on ihmeen painava. Paljon painavampi kuin AA-akut. Toivottavasti auto silti jaksaa kulkea reippaasti :)
Yritin myös tehdä tilaa paristokotelolle ja siirtää servon sen ylemmän levyn yläpuolelle, mutta silloin Viper-koppa otti siihen kiinni. Saako Microon jotain sen mallista koria, jossa olis vähän enemmän tilaa sähkövehkeille?
Lainaus käyttäjältä: "terokorhonen"Entäs, kun tuo PT ALPHAN alusta on muovinen 8), niin onko sitä mahdollista vaihtaa metalliseen, jotta voisi vähän hyppiä vääntämättä koko alustaa?Minä en oo varma, mut eiha se muovi väänny!