Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - uruk-hai

#1
Lainaus käyttäjältä: bazz - 12.05.10 - klo: 08.02
Kyllähän se niin toimii. Sulla täytyy siis olla ohjaimessa vikaa, eli se trimmipotikka rikki.
No sitte se on ollu uudesta asti rikki, kolme vuotta jo siis  :azn:
Pitää varmaan katella joku halpa gigaradio jostain...
#2
Niin mäkin sen kuvittelin menevän mutta kun se ohjaimen trimmi on ihan mykkä ja tuota servon "vartta" kun siirtää seuraavaan hampaaseen niin sitten renkaat tönöttää toiseen suuntaan vinoon. Pitäiskö sen trimmauksen onnistua ihan vaan nipukkaa kiertämällä niin kuin 80-luvun futabassa vai onko siinä jotain kikkoja?
#3
Saako tolla vakioradiolla jotenkin trimmattua ohjauksen suoraan vai miten se pitäisi hoitaa?
#4
Meneeköhän tää Vendetan nopari http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXRAJ1&P=ML heittämällä?
#5
Poika 7v sai jollain konstilla savut ulos sharkista (akun kun kytkee niin rupee akunliittimesta/johdosta käry nousemaan). Toisella akulla toimii jotenkuten, pakki toimii ryömintänopeudella ja eteenpäinkaasu hirttää kiinni, ei auta kuin sähköjen katkaisu. Kävi mielessä, että onkohan se saanut jollain konstilla akun kytkettyä väärinpäin kiinni, ja se olis sitten hajottanut noparin tai jotain? Onkohan tässä jotain tehtävissä vai meneekö sähköjen uusimiseksi?
#6
Team Losi / Vs: LOSI trukki 1:36
06.11.08 - klo: 02.40
Sopiikos Raminaattoriin samat varaosat kun näihin muihin?
#7
Ok, kiitos näistä. Pitää yrittää tuolta tilata kun näyttää kotimaassa olevan osat aika kortilla...
#8
Kertokaas asiantuntijat jotain hyviä jenkkiläisiä kauppapaikkoja, mistä vois tilata osia Sharkkiin. Ja oliks se joku vendetta vai millä nimellä niitä osia pitää katella?
#9
Tulppaa reikään siis. Kiitti vinkeistä.
#10
Palatakseni vielä tuohon iskariöljyasiaan, ostin paikallisesta Kyoshon 550-öljyä ja siinähän ei tunnu olevan mitään vastusta verrattuna iskariin jossa on alkuperäiset öljyt. Ja tuon 550:n piti olla vielä kohtalaisen jäykkää, kuulemma.  Voikohan tuon täytön mokata jotenkin vai ostinko tosiaan jotain litkua...? 
#11
Lainaus käyttäjältä: vwaltsu - 18.02.08 - klo: 10.55
Vakio öljyistä ei tietoa. Itse laitoin vakioiskareihin viimeksi 45:sta, vaikutti ihan hyvältä radalla.. kovin paljon löysempi tavara ei noissa vakioissa oikein pysy sisällä vaan tihkuu iskarin alapäästä ulos.
Jos ihan vakio ratin omistat niin ainoa rajoitin keino tuossa on laittaa jonkinlainen mekaaninen rajoitin kaasuun, esim.  sopivaa letkua liipaisimeen niin että kaasu painuu vain halutunlaisesti.

Joo tuota mekaanista rajoitinta jo koitinkin, mutta se ei ollut kovin hyvä, pitänee varmaan vähän jalostaa sitä jos muita vaihtoehtoja ei ole.
#12
Pari tämmöstä noopie-kysymystä:
Kuinka jäykät öljyt on Sharkin vakioiskareissa? Mikä ois helpoin tapa rajoittaa auton kulkua (kyseessä aika nuori kuski ja olis hieman helpompi täten harjoitella tuota ajoa)?
#13
Sähköautot / Vs: 1/18 nelivedot maastoon
08.08.07 - klo: 01.08
Tuli tänään hankittua pojalle tuollainen Shark Monsteri, ja yksi pikku juttu siinä jäi mietityttämään. Onko normaalia, että kun ajaa eteenpäin ja laittaa vauhdissa pakin päälle niin veto vain lakkaa. Sitten pitää 2-3 kertaa liipaista pakille ennen kun rupeaa peruuttamaan. Vanha autoni (Maruin Samurai) kyllä lähtee kyllä peruuttamaan laakista vaikka on vauhtia täydet eteen... toki se on eri vuosituhannelta kotoisin ja varmaan täysin eri tekniikkaa mutta ajattelin kysäistä kun tuntui tuo niin oudolta ensitesteissä.
#14
Sähköautot / Nostalginen Samurai
26.01.05 - klo: 23.49
Löytyi kaapista pikkupoikavuosilta säilynyt Maruin Samurai ja ajattelin laittaa sitä vähän kuntoon omalle pojalle. Lähinnä kyse on nyt siitä kun kävin paikallisesta liikkeestä kysymässä uutta 8,4 v:n akkua, niin myyjä oli sitä mieltä ettei sellaista kannata käyttää, moottori ei kestä. Miksei kestä kun ennenkin kesti? Parempi vaihtoehto olisi kuulemma 7,2 akku ja siihen kireämpi moottori jos haluaa vauhtia lisää. Ongelmana on nyt, että kun en ole ollut vuosikymmeneen harrastuksessa mukana, eikä viitsis täysin myyjän armollakaan olla, että josko täältä löytyisi jotain vinkkejä asian suhteen. Eli kumpi akku olisi parempi ja millainen moottori (nopeuttahan ei ole koskaan liikaa). Satasella pitäisi tästä hommasta selvitä jos mahdollista. Kiitos etukäteen jos joku vaivautuu vastailemaan...