Eilettäin ajelin taas pari tankkia (Savage 25) ja täytyy sanoa, että tehoa on niin että ei tahdo pysyä aina oikein kumipuoli alaspäin :mrgreen:
Kori otti jo aika pahaa hittiä ja kannessakin on jo kunnon skraadut, mutta eipä nuo menoa haittaa. Aika paha yhdistelmä tuollainen jäätynyt hiekkakenttä, jossa on uria ja epätasaisuuksia. Ei tarvinnut olla isokaan töyssy, kun mentiin n kertaa 360 astetta pituusakselin ympäri....joskus tietty tuli pyörilleenkin alas.
Vaan ei hajonnut mitään - Mega Force olis ollu jo täysin päreinä.
Saas nähdä koska joku paikka pettää, nyt on melkein gallona jo takana.
Ootteko muuten mitannu lämpöjä? Mulla on HSN jotakin 3,5 luokkaa, ja kuumimmillaan nous tuonne 280 Fahrenheittiin. Elikkäs ihan salllituissa rajoissa, mutta ulkolämpökin oli alta nollan (Celsiusta :? ) Täytynee ajella aina mittarin kanssa, onneksi HSN:ää pääsee säätämään kätevästi koppaa pois ottamatta.
Kori otti jo aika pahaa hittiä ja kannessakin on jo kunnon skraadut, mutta eipä nuo menoa haittaa. Aika paha yhdistelmä tuollainen jäätynyt hiekkakenttä, jossa on uria ja epätasaisuuksia. Ei tarvinnut olla isokaan töyssy, kun mentiin n kertaa 360 astetta pituusakselin ympäri....joskus tietty tuli pyörilleenkin alas.
Vaan ei hajonnut mitään - Mega Force olis ollu jo täysin päreinä.
Saas nähdä koska joku paikka pettää, nyt on melkein gallona jo takana.
Ootteko muuten mitannu lämpöjä? Mulla on HSN jotakin 3,5 luokkaa, ja kuumimmillaan nous tuonne 280 Fahrenheittiin. Elikkäs ihan salllituissa rajoissa, mutta ulkolämpökin oli alta nollan (Celsiusta :? ) Täytynee ajella aina mittarin kanssa, onneksi HSN:ää pääsee säätämään kätevästi koppaa pois ottamatta.