Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - osmomn

#1
Polttisautot / 7 mm pallolinkkien irrotus
21.12.22 - klo: 12.40
1/8 kokoset autot on uus tuttavuus. Näissä kun pallolinkeissä on 7 mm pallot niin millä työkalulla linkin saa helpoiten irti pallosta? Pienemmissä autoissa toimii tavalliset pallolinkkipihdit missä on 4-5 mm pallot. 7 mm palloille en ole löytänyt pihtejä.
#2
Mistä nettikaupasta olette tilailleet Euroopasta tai muualta maailmasta osia Assoihin? Itsellä B3 kaipaisi varaosia ja mielellään nopealla toimituksella, siksi ehkä kannattaisi tilata Euroopan puolelta... Onko heittää vinkkejä?
#3
Taka-camberit on kyllä kohdallaan eli vähän negatiivista. Tuota prikan siirtoa pitää kokeilla mutta epäilen että se ei vielä riitä.
#4
Päivää

B3 team-versiossa vetoakselit on alkanut hyppimään pois paikoiltaan diffin päästä kesken ajon. Alunperinkin vetoakselin pää näytti olevan vain huulilla diffin ulostulossa jousituksen ollessa yläasennossa. Nyt kun diffin ulostulon pesän kulmat ovat hieman pyöristyneet käytöstä johtuen, vetari hyppää ulos pesästä heti kun jousitus käy yläasennossa esim. hypyssä. Onko tämä normaalia vai onko auto kenties kasattu väärin? Mielestäni vetarit ovat 3 mm liian lyhyitä. Onko muilla ollut vastaavaa probleemaa? Kuinka tämä kannattaisi korjata? Onko tähän autoon saatavana pitempiä vetareita tai vastaavasti lyhyempiä tukivarsia?
#5
Kuin B3-asson diffi säädetään oikeaoppisesti niin ettei luista? Omassa voimansiirto luistaa vaikka isorattaan kytkin on kiristetty tappiin ja sen ei ainakaan pitäis luistaal Eli ainut vaihtoehto on ilmeisesti tuo diffi?