Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - auvo

#1
Iso kiitos kilpailusta. Eka kerta näin kaukana kilpailemassa, mukava reissu oli vaikka lauantaista tuli pitkä päivä kun ajettiin takasin Tampereelle kisojen jälkeen. Rata oli mainio. Takahyppyrin vinous kiusasi minua koko päivän ja asiaa ei helpottanut kun auto aurauksien säädön jälkeen ei kukaan huomannut säätää kulkemaan suoraan, kunnes viimeiseen finaaliin huomasin tuollaisen mokan  :embarrassed:
No, tulokseeni se tuskin vaikutti, isoin syy on ajamattomuus, kun kaiken ajoajan omii kaksi poikaani jotka on kovin kiinnostuneita ajeleen rc-autoilla, hyvä niin.  :wink:

+ hyvä rata
+ tuomarointi toimi (tosin itse kärsin  väärästä tuomiosta vähän, tuomari huomasi itsekkin mokansa)
+ Rento meininki
+ A-Finaalit oli tasokasta katseltavaa

Muuta räpsy kisoista
http://auvo.kuvat.fi/kuvat/PRCA/SCwintercup+2+Joensuu/
#3
Kisarata rakenteilla http://www.vinku.com/nirk/webcam/
#4
Lainaus käyttäjältä: P.R - 06.11.13 - klo: 09.16
Hyvä! Siinä 12-13 maissa oltais paikalla..

Soita: nollaneljänolla viisi457250/Mika

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#5
Lainaus käyttäjältä: P.R - 04.11.13 - klo: 19.49
Suunnitelmissa olis tulla testaamaan tuota crossirataa tänä torstaina.
Onko ketään ajamassa/aukomassa ovia iltapäivällä?

Monen aikaa oot tulossa... oon samalla tontilla töissa 1530 asti.


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#6
Lainaus käyttäjältä: Kay Jay - 25.12.11 - klo: 11.40
SC-autot alkavat näemmä kiinnostaa yhä enemmän ja useampaa kuskia.
Se osoittaa, että luokan eteen on tehty hyvää työtä ja puskaradio toimii. :)

Hyvää työtä puuhamiehet!

+1
Sama huomio itselläkin...sc:t kiinnostaa entistä enempi...hyvä niin
#7
Lainaus käyttäjältä: Hazard - 15.12.11 - klo: 19.06
Tänään muuten radalla puntaroin vaaleanpunaisen Asson ja se painoi 4000mAh akulla 2514g. Käytössä 540 kokoinen moottori.

Jahans...ei se sitten ollutkaan kevein....vielä  :wink:
#8
Tekin lyhyt pata ja venomin lyhyt akku...ajokunnossa paino 2540g...40g tarvis vielä saada pois....ruuvit? ;)

CS:n nopari ja Tekinin 4-pole moottori ei tykännyt toisistaan 10.4 firmiksellä. Suuripään Tommi päivitti uuden firmiksen (v13.1 muistaakseni) niin sillä rupes 4-pole moottori rokkaan... jos pääsis viikonloppuna testaan kevyttä autoa.
#9
Lainaus käyttäjältä: HVoltage - 06.12.11 - klo: 21.52
Kun kiireiltäsi ehdit niin heitäkkö setupin jonnekkin näkösälle niin voin tehdä vertailua omaani  :shocked:

Ulkomuistista tollasia: Iskarit edessä 30wt/jousi keltainen tornissa keskellä tukiv. ulkona, camber -1, Haritusta 2 astetta, ei vakaajaa.... takana 20wt/jousi keltainen/2mm vakaaja tornissa sisällä tukiv. ulkona.  Diffit 20/5. Takaylätukivarsi max pitkä.Camber -1.  Clikkeri kiinni. Slipperi luistaa reippaasti muttei lämpiä (kotelossa jäähdytys reikiä). Ajokorkeus matala (perä lievästi matalammalla)

Kaikki muut paketti säädöissä.

Lisäksi pitää ottaa huomioon että jousissa ja vakaajissa on vielä pulaa...Akin pakilla tänään mentiin.
#10
Lainaus käyttäjältä: atarauskis - 06.12.11 - klo: 21.46
Millä moottorilla/säätimellä ajoit testiä?

Moottorina novak 4.5 (5000kv) ja säätimenä CS-Rocket Comp. Powermax CPX8. Päivän aikana pudotin säätimestä max A 150A -> 100A ja radiosta kaasu epa 100 -> 65, tämän jälkeen tehot oli tälle radalle passeli. Lisäksi löysin mulle ihan uusia mielenkiintoisia juttuja slipperin säädöistä.... :wink:
#11
Suoritin pientä testiä tänään kyseisellä autolla....535 kierrosta nokian radalla, ajoin akullisen aina kerralla ja sen jälkeen säätöä...rupea aika hyvin istuun auto käteen ja nokian radalle. Kiitos kaikille "talkoissa" mukana olleille. Kiva peli, tykkään. Autosta ei hajonnut yhtään mitään kovan rääkkipäivän jälkeen.

Tekinin lyhkästä moottoria ja Venomin lyhkäistä akkua odotellessa, näillä paino putoaa vielä n.200g sen jälkeen auto painaa ajokunnossa aika tarkkaan 2500g.
#12
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
05.12.11 - klo: 12.42
Lainaus käyttäjältä: jannes28 - 05.12.11 - klo: 10.34
Hinta/kesto/pitosuhde on varmasti paras loseissa. Voin lyödä vetoa vaikken monia noista ole kokeillut

+1
#13
Lainaus käyttäjältä: MirosHima - 18.11.11 - klo: 20.39
Onkos radalle sisäänkäynti samasta ovesta kuin ennen, vai jostain ihan muualta?

on tuolla hallilla kuitenki kokoa

http://www.prc-autoilijat.fi/smf/index.php?topic=860.0
#14
Kyllä on radalla ruuhkaa, mutta hyvin mahtui ajaan noinkin monta yhtäaikaa.
#15
Pomminvarmasti siellä on porukkaa viimeistään klo 15.30 ja aikaisemminkin pääsee sisään...Suuripään Tommi on huomenna ilmeisesti siinä lähistöllä töissä ja en mäkään kauheen kaukana ole jotta voi tulla aukoon ovia.

Tommi: 040     552 43 24
Mika (auvo) : 040     54    57   250
#17
Tässä on nyt kisaan rataprofiili, pieniä hienosäätöjä tehty.

Nirk kisarataprofiili v2.2 (16.11.2011)
#18
Kisan rataprofiili, sopii myös sc-autoille tosi hyvin:
Nirk rataprofiili v2.0
#19
Pidotus on vielä työnalla.

NIRK uusi rata v1.0
#21
Muutto uuteen tilaan on alkanut...  :grin:







Testiä ennen lattian pesua:
http://auvo.kuvat.fi/kuvat/Kannykka_kuvat/Videot/20111107_155823.mp4
#22
Kiitos järjestäjille, hyvät kisat ja hyvä meininki.
Itsellä aamuolo oli vähän heikohko, mutta siitä huolimatta ajoin oman bestläpin eräharjoituksissa. Kun olo koheni niin aika huononi puol sekkaa, ehkä olo oli vähän rohkeemi aamusta ;)  Radan tyrmäsin eka ensisilmäyksellä mutta loppujen lopuksi se oli ihan hauska ja riittävän nopea tälläselle vanhalle äijälle.

Paikalliset meni tosi lujaa, tavoite oli A finaaliin, sinne päästiin. Omissa kisoissa tavoitteet tarvii hinata korkeemalle.  :grin:

Pistäkäähän ilmoo kehiin: http://rc10.fi/index.php?topic=61628.0

Pistän uuden radan rakennusvaiheista kuvia kisaviikolla kunhan sinne päästään rakentaan, näätte vähän mihin hornankattilaan joudutte  :wink:
#23
Lainaus käyttäjältä: ajv - 20.10.11 - klo: 21.10
Ja myös missä hotellissa mahdolliset muut yöpyjät luuraavat, jos vaikka kävis hiomassa viimeiset kisataktiikat muutaman oluen ääressä :)

Tampereen suunnasta ainakin kolme jannua tulossa perjantaina treenaan ja yövytään omppuhotellissa.
http://www.omenahotels.com/fi/hotellit/hotelli-turku/?gclid=CKLKs93Y_KsCFcLwzAodWEIuwQ
#24
NIRKin avaimesta:

Kaikki ne viime ja edellisvuotiset Nirk osannottajat, jotka ei ota tänätalvena osaa NIRK vuokranmaksuu, voisitteko paluttaa avaimen pikimiten koska niistä taas huutava pula.

Mika Ala-Villilä
Kalkunvuorenkatu 13 C20
33330 Tampere

tai

sitten palutatte se NIRKiin mun pöydälle

kiitos!
#25
Tulemme ainakin 20.11.2011 kisaan vuokraamaan tähän tilan, joten kerrankin Nokian sisäradalla pääsee päästään isoo kovaa  :grin:



edit. Sama tila on tietysti käytössä 19.11 ajettavassa winterjumps osakilpailussa.
#26
Lainaus käyttäjältä: RikuRassi - 26.08.11 - klo: 16.49
Tampereen/Nokian kisoihin ei missään nimessä tule lisäluokkia samalle päivälle (la) M2-10 ja M4-10 kanssa.

Tarkoitus on vuokrata kisoja varten iso halli, jossa sitten sunnuntaina isot SC-kisat.

Mielellään Tampere/Nokia voisi olla ekan kisan järjestäjäkin, koska tämä iso halli on meille luvattu käyttöön sillä ehdolla että sen on vapaa. Se on nyt vielä vapaa, mutta koskaan ei tiedä jos vaikka viereinen Nokian Renkaat Oyj haluaa tästä varastotilaa itselleen. Kiva olisi järjestää kerrankin kisat tolpattomassa tilassa.

#27
Sähköautot / Vs: Hong Nor CRT.5 - E
25.08.11 - klo: 19.53
aika komee....sittenkun kohta menee myyntiin voin ostaa kyllä pois...onse komia  :grin:
#28
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 23.08.11 - klo: 11.53
Lainaus käyttäjältä: auvo - 23.08.11 - klo: 07.53
Tervetuloa
Hieno juttu! Nyt on varmaan ihan sopiva tilaisuus kysyä, että mihin sinne saa auton parkkiin luvallisesti? Sisäpihalla on yleensä tilaa, mutta kaikki paikat täynnä kieltomerkkejä. Jos paikalle tulee yhtään enemmän ihmisiä, on tilanne varmaankin vielä heikompi. Olisiko teillä antaa jotain vinkkiä?

Tosta kuvasta näkee suurinpiirtein mihin auton voi laittaa parkkiin, jos joutuu viemään "peremmälle" niin kannattaa pudottaa tavarat eka oven taakse joka on nykyisin lähestulkoot auki aina ja sitten vie auton perä parkki alueille.



NIRK sisäänkäynti!


Opasteita löytyy sisäpuolelta!
#29
NIRK ratatalkoot ke 31.8.2011 klo 17.30


Pistetään paikat kuntoon ja jutellaan tulevasta talvesta...kaikkea kivaa onkin jo ilmassa.  ;)
Kaikki uudet rc-harrastuksesta kiinnostuneet tervetuloa kyseleen ja haisteleen ilmapiiriä.
NIRK -> http://www.prc-autoilijat.fi/smf/index.php?topic=115.0

Tervetuloa
#30
Lainaus käyttäjältä: micsa.fi - 17.08.11 - klo: 09.06
Minkäslaisia valmisteluja koriin kannattaa tehdä ponderia varten? Mikä on reiän halkaisija ja kuinka paljon ponderille pitää varata tilaa?

Vai laitetaanko ponderit nykyään mielummin korin sijaan runkoon kiinni?

Ponderi kannattaa kiinnittää kaksipuoleisella teipillä tai nippusiteillä pohjalevyyn tai esim. keskidiffin runkoon. Vastarilta löytynee vapaa virtapaikka (futaba-liitin) tai jos ei löydy sitten pitää olla y-haara johto.

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Muut-Servo-Tarvikkeet/MSC-FY-Muchmore-Y-connector-Futaba-150mm-103574

Mitään ylimääräisiä reikiä koriin personal transponderia varten ei tarvi tehdä.

E. Kuvassa ponderi on keskidiffin rungon päällä kaksipuoleisella teipillä kiinni
https://picasaweb.google.com/lh/photo/nbN4z8Ysv9hIlShSxLldeQ?feat=directlink