Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - SpiGe

#1
Polttisautot / GS Racing Storm Buggy
04.09.05 - klo: 23.48
Toi siiven leveys on 21.5 cm.Ja jos nyt en ihan väärin muista niin uus tais maksaa 5€ Hobbylinnassa,,,tai jotai sinne päin =)
#2
Tänään oli kyllä kiva ajaa radalla,kun pitoa löytyi yllin kyllin,,välillä vähän liikaakin :lol: kiitoksia muuten vielä kerran vantaan porukan jäsenelle,kytkin laakerista,olisi muuten ajot jäänyt lyhyeen  :D. Olin huomaavinani että joku teistä kuvasi video kameralla,että jos mahd niin linkkiä miltä sivustolta niistä pääsisi nautiskelemaan  :P
#3
Niin ja siitä ilmavuodosta..kone on käyty läpi ja tiivistetty .siihen kuuluvilla tahnoilla,,että sekin puoli on kyllä kunnossa..
#4
joo,kyllä se rullaa ihan hyvin ,ei se siitä ainakaan ole kiinni,,tyhjä käynnin voisin pudottaa kyllä niin sais ton meno vesi kulutuksen pienemmäksi..joku tiesi kertoa että ,kylmempi tulppa vois auttaa myös lämpöihin,,..tänään olis taas tarkoitus mennä vähän säätämään.tulppia tuntuu menevän ihan tuhottomasti myös..kai sekin rauhoittuu kunhan saa ton pannun vähän kylmemmäksi.katsotaan..edelleen ehdotuksia kaivataan,,=)
#5
Niin ajattelin kysyä viisaammilta neuvoa,kun kyseinen kone käy niin pahuksen kuumana-Koneen säätö on jotenkin hanskassa,mutta lämmöt parhaimmilla HPI mittarilla parhaimmillaan yli 150 astetta!,,meno vettä menee silti niin pahuksen paljon,,mitä vertailee muiden kuskien kierros määriin,,joten kaikki kenellä vähäänkään on kokemusta kyseisestä koneesta,,niin vinkkejä kaivataan,,,taidan otta seuraavalla kerralla kanamunat mukaan,Ja paistaa pläjäyttäää ne suurimpaan nälkään =)Auto on muuten GS Storm Pro..