Moro!
Nyt seuraa hieman erikoisempi viesti johon toivon että joku jopa vaivautuisi vastaamaan.
Eilen meni viimeisen kerran hermot nitropeleihin. Ei jaksa sitä jatkuvaa säätöä ja hehkutuksia.
16 tuntista työpäivää kun tekee kuutena päivänä viikossa niin ei oikein jaksa enään uhrata enään kallisarvoisia tunteja koneen ja muiden säätämisiin.
Yhtään nitropeliä en enään ikinä hommaa.
Toki niiden säätö on tuttua ja helppoa hommaa, nuorempana sitä jaksoi tuntejakin päivittäin rassailla muttei oikein nykyään enään ehdi (saati jaksa).
Osaako joku suositella isoa (1/6 tai 1/5) ainakin autoa joka on laadukas, kestää ja saisi kulkeakkin?
Bensa tai sähkö, hemmetti, vaikka polttoöljy
, kunhan täyttää yllämainitut vaatimukset.
Ulkomailta tilaus ei ole ongelma ja luottokortti löytyy. Hintakaan tuskin on ongelma.
Haluan auton joka toimii aina narusta vetämällä kunhan ainetta on ja säädöt kohdillaan ja on muutenkin vähän huollettava.
Toki ajojen jälkeen aina after run öljyt heitän, hammasharjalla putsailen akselit, akut latailen jne.
P*RK*L*! 
Nyt seuraa hieman erikoisempi viesti johon toivon että joku jopa vaivautuisi vastaamaan.
Eilen meni viimeisen kerran hermot nitropeleihin. Ei jaksa sitä jatkuvaa säätöä ja hehkutuksia.
16 tuntista työpäivää kun tekee kuutena päivänä viikossa niin ei oikein jaksa enään uhrata enään kallisarvoisia tunteja koneen ja muiden säätämisiin.
Yhtään nitropeliä en enään ikinä hommaa.
Toki niiden säätö on tuttua ja helppoa hommaa, nuorempana sitä jaksoi tuntejakin päivittäin rassailla muttei oikein nykyään enään ehdi (saati jaksa).
Osaako joku suositella isoa (1/6 tai 1/5) ainakin autoa joka on laadukas, kestää ja saisi kulkeakkin?
Bensa tai sähkö, hemmetti, vaikka polttoöljy

Ulkomailta tilaus ei ole ongelma ja luottokortti löytyy. Hintakaan tuskin on ongelma.
Haluan auton joka toimii aina narusta vetämällä kunhan ainetta on ja säädöt kohdillaan ja on muutenkin vähän huollettava.
Toki ajojen jälkeen aina after run öljyt heitän, hammasharjalla putsailen akselit, akut latailen jne.

