Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - kaamoz

#1
Vastaakohan OS R sarja HPI:n R sarjaa? Eli kummankin sarjan R3:et olisivat saman lämpöisiä tulppia?
#2
Niin, että mitä tulppaa suosittelisitte tähän autoon? tuossa hajosi tulppa eikä keretty edes autoa testaamaan ja nyt pitäisi tilata uusia. Niin, ja löpönä O´Donnel 25%
#3
Sähköautot / Radion kantavuus ei riitä
30.05.06 - klo: 12.29
entäs sitten nämä motit, joissa ei tule kuin yksi konkka mukana, joka on valmiiksi kolvattuna kiinni. Paketin kyljessä lukee ready to run
#4
Sähköautot / Radion kantavuus ei riitä
29.05.06 - klo: 20.50
samoja ongelmia motin vaihdon jälkeen ilmennyt. Neuvoja kaivataan
#5
Sähköautot / Team associated....tehoton
29.05.06 - klo: 19.03
Nonniin, nyt ollaan testattu paremmilla akuilla (gp3300), eikä pätkimishäiriöt poistuneet mihinkään. Edelleen pätkii siinä 20-30m päässä todella paljon. Teholisäyksestä en osaa sanoa mitään, kun veljeni meni polttamaan tuon motin liian pitkillä välityksillä, kun se kokeili mottia toisessa autossa.
#6
Sähköautot / Team associated....tehoton
20.05.06 - klo: 17.09
Jeps. Laitettiin sitten tuo nosram hi rideriin ja testattiin sillä samaisella akulla. Samat viat ilmeni siinäkin, eli uusia akkuja hankkimaan vaan. Riittääkö muuten 7.2v tuolle motille sitten jos niitä mah:ja on kuitenkin jonkun verran (3300mah)?
#7
Sähköautot / Team associated....tehoton
20.05.06 - klo: 12.08
Selvä, mutta tuolla samaisella akulla sitä hi rideriakin testattiin. Kait tuo motti sitten tarvii paljon enempi virran-antokykyä, kuin mitä tuo akku enää antaa ja se silti kuitenkin riittää vielä riderin vakio mabuchille
#8
Sähköautot / Team associated....tehoton
20.05.06 - klo: 12.06
vääntöä on ehkä hitusen enempi suhteessa, muttei sitäkään ole mitenkään tarpeeksi. Esim tossa koitettiin mennä ojasta ylös sekä hi riderilla että assolla. hi rider meni sen suht helposti, mutta asso hiipui puoleen väliin eikä jaksanut enää (ei sutinut, ei vaan enää jaksanut).

Unohdin mainita, että diffi on jotenkin oudon tuntuinen, ehkä? pitäisikö takapyörien olla niin jäykät, että toisesta takarenkaasta kun pyörittää, niin se jännästi "vastustaa" jonkin verran?
#9
Sähköautot / Team associated....tehoton
20.05.06 - klo: 11.19
Kuten sanoin, motti huutaa sen mitä se huutaa, eli helkkarin vähän. Kierroksia ei siis ota paljon mitään (vähän kuin joku vastus estäisi virtaa tjsp). Välys on hyvä

Ai että se olikin noin päin, että lyhyet jos on tehokas muttei vauhtia :)

Isompaa pinjonia tosin jo tulossa, mutta lisää ehdotuksia voi heitellä sitä odotellessa.
#10
Sähköautot / Team associated....tehoton
20.05.06 - klo: 11.01
Välkät ovat pitkät, koska kovaa ei mene ja motti huutaa kyllä jo siinä vaiheessa täysillä (aika alhaisilla kierroksilla), eikä siltikään tehoa ole
#11
Sähköautot / Team associated....tehoton
19.05.06 - klo: 23.42
Elikkä auto on aika vanha asson krossari ja vikana on yksinkertaisesti se, että broidin kyosho hi rider ll ohittaa tämän vakiomotillaan. Assossa oli kiinni joku sapphire 17x2 motti ja nyt tuliterä nosram tornado 17x2 eikä kummallakaan liiku niinkun pitäisi (ainakin veikkaan). Akkuna on tällä hetkellä 7.2v 1700mah sanyon kennoista koottu akku, mutta uusia tulossa (gp 3300mah), että voisiko tehottomuus johtua tuosta? tällä akulla kuitenkin hi rider kulkee paremmin. Sitten tuon uuden motin vaihdon jälkeen ilmeni sellainen vika, että motti alkaa pätkiä jossain 30m päässä lähettimestä. Lähellä toimii hyvin. Tuo motti oli ajovalmiissa kunnossa (kaikki konkat, 1, kiinni jne...), senkun kolvasi piuhat kiinni.
Jollain muullakin oli vastaava ongelma, eikä hänellä toiminut vaikka oli 8.4v 3600mah akku, eikä hänen aloittamastaan threadista löytynyt lopulta sitä "oikeaa" vastausta, joten jos nyt tässä threadissa selviteltäisiin. Broidin auto kyseessä ja se alkaa pikkuhiljaa hieman turhautumaan jo :)

Ainiin, nopari ei jää pullonkaulaksi, sillä motti ei ota yhtään enempää kiekkaa vaikka vetää johdot suoraan akulta.
Kiitän ja odottelen vastauksia.
#12
Polttisautot / Inferno tr-15 (ready kit)
05.05.06 - klo: 19.26
Noniin. Mikähän mahtaisi olla syynä, että ajaa voi tollasen 1/4 - 2/4 tankillista
jonka jälkeen auto vaan sammuu? kone ei ole väljä (lähes käyttämötän ja puristuksia löytyy), kone ei myöskään ole heti sammumisen jälkeen liian kuuma (koskea voi). Sitten kävi vielä niin, että vetokäynnistin ei enää palauta narua kokonaan takaisin. Mikähän siihen voi olla syynÄ?

Vetokäynnistin korjattu. Tuo yllä oleva vika johtunee luultavasti sitten tulpasta, koska sillä on vasta ajettu sisään.
#13
Polttisautot / Inferno tr-15 (ready kit)
03.05.06 - klo: 20.38
Onkos tässä autopaketissa nuo vastari ja radio am vai fm?
Pitäisi meinaan vähän kiteitä hommata
#14
Polttisautot / GXR-15 kone
03.05.06 - klo: 12.04
Voisko joku heittää tuon ilmanputsarin elementin tilauskoodin tähän? Itselleni tulossa inferno tr-15 ja siitä puuttuisi noita. Elikkä mulla ei vielä ole lappuja mistä näkee ja jos joku ystävällinen sielu pistäisi tähän, niin pistäisin sen sitten jo tilaukseen. Kone on GXR-15
#15
Täälläkin yksi harrastaja heräsi 6 vuoden tauon jälkeen takaisin tämän lajin pariin. Tulevaksi autoksi olen ajatellut hankkia team asso B4:n. Kenttää pystyyn vain kotkaan jos se on mahdollista. Kun ei sitä aina piharalliakaan jaksa vedellä. Mukana ollaan hankkeessa