Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - jipiii

#1
terve

olen ostamassa jompaakun laitetta kunhan löydän Savagelleni uuden omistajan
ja mieleen tuli kysyä täältä et mikäs on porukoilla mielipiteet näistä laitteista

HPI varmaan liikku hyvin ja vakaa, mut kääntyminen pienemmässä tilassa hankalampi (puskee)
FG pääsee minne vaan... mut jos siihen laittaa matala profiili kumit niin millanen on ajella sit asvaltilla tai ainakin sen lähettyvillä???????????????

Et vapaasti vaan hyviä ja huonoja kommentteja kummastakin  :grin:

T: Savagesta luopuva

#2
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
05.10.06 - klo: 16.11
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"Mukava olla avuksi, sattu oma kapula lojumaan tuossa viereisellä pöydällä.

Kysele ihmeessä lisää jos tarvetta ilmenee, kun perushommasta pääsee jyvälle, niin logiikka on melkolailla selkeä.

SEL-napilla valitaan tehtävät toiminto
CH-napilla valitaan mihin kanavaan se tehdään (ohjaus / kaasu)
+ ja - napeilla tehdään tarvittavat säädöt.

Jos halutaan esimerkiksi säätää ohjauksen vasemman suunnan päätypiste, niin käännetään ratista vasemmalle, näyttö ilmoittaa kumman suunnan säätö on kyseessä. Helppo kokeilla mikä muuttuu kun ottaa esim EPA-ST valinnan esille ja kääntelee ratista, samalla näyttöä tarkkaillen. (L.F.U ja R.B.D)

PS. En juo kahvii.  8)

no onhan tuossa vaikka mitä säätöjä
mutta tutkitaan lisää kun pääsen ulos kokeilemaan auton kera
nyt vaan noi ilmat ei kauheen hyvin anna periks lähtee sateeseen....
ja on mulla toi lontoon kirjanen jota täytynee opetella pikki hiljaa ja kokeilemalla kaikken oppii (tai sekoittaa)  :roll:
#3
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
04.10.06 - klo: 22.29
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"1. Laita ohjain päälle (iso power-vipu näytön alla, ledi syttynee kun laite on päällä

2. Paina SEL nappia 13 kertaa, nyt ruudulla pitäisi lukea REV-ST

3. Paina CH nappia, nyt näytöllä lukee REV-TH ja on tai off

4. Paina + nappulaa kerran, nyt jos näytöllä luki off, niin siinä pitäisi lukea on ja päinvastoin

5. Paina SEL nappulaa kolmesti, ohjain on perusnäytöllä

6. Homma valmis, kovaa ajoa.

Eikä maksanu mitään.





syvä kiitos ja kumarrus

tarjoisin kahvit jos voisin vaikka   8)  8)  8)

ei muuta kun hyvää RC-syksyä kaikille  muillekkin  avustajiile:)
#4
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
04.10.06 - klo: 22.09
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Lainaus käyttäjältä: "jipiii"millä ihmeellä saan tuon kaasu ja jarru liipasimen vaihtamaan suuntaa
nyt kun painaa kaasua niin jarru menee päälle.. mut pitäis saada juuri toisin päin

Kohdasta "REV TH"


ei meinaa millä löytyä moista juttua edes lontoon manuaalista (edelleen kaasulla menee jarru)  :roll:  :roll:  :roll:
#5
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
04.10.06 - klo: 20.31
millä ihmeellä saan tuon kaasu ja jarru liipasimen vaihtamaan suuntaa
nyt kun painaa kaasua niin jarru menee päälle.. mut pitäis saada juuri toisin päin
#6
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
04.10.06 - klo: 20.01
tuota lontoon murretta tässä tavaillaan ihan orkkis manuaalista mutta tuli vaan mieleenkysäistä jos vaikka jostain netistä löytyis suomeksi sama
#7
Yleinen keskustelu / Futaba 3pm
04.10.06 - klo: 19.28
Heippa

ostin tuossa käytetyn ohjaimen mikä oli kuin uusi
mutta olisko jollakin suomen kielistä manuaalia tai jotain linkkiä jollekkin sivulle mistä moisen voisi käydä lukasee (imuttaa)