Autoni kautta aikojen:
-Nikkoja
-Kyosho Inferno Gt (tosin vetari meni tänää päskaksi
)
Eipä muita
-Nikkoja
-Kyosho Inferno Gt (tosin vetari meni tänää päskaksi

Eipä muita

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Mika R - 13.04.07 - klo: 21.34
Sä voit tehdä ton virallistamisen ihan itse ekaa viestiäsi muokkaamalla otsikkoa. Onnittelut. Täältä löytyy aika vihasia GT:tä http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?p=2223141#post2223141 (mut sun pitää logata sisään ekaks että näet hienot kuvat)
Lainaus käyttäjältä: FrzT - 13.04.07 - klo: 17.26
Jos olet ajatellut käyttää 25% gasoo ni osta samalla shimmiprikkoja kannen ja lohkon väliin varaosanro: 74025-02 . Itselläni on tuo ST ja siinä on sama kone eli GXR28. Jokusen päivän tässä olen tuskaillut miksi se ei toimi kunnolla, mutta vihdoin selvisi eli oli ilmeisesti liikaa puristuksia, ainakin shimmiprikkojen asennus auttoi ja nyt toimii kuin junan vessa
Lainaus käyttäjältä: Sami L - 13.04.07 - klo: 14.38
filsuja: http://www.jp-nitroracing.com/product_info.php?cPath=22_46&products_id=163 (sis. öljy)
runko: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=32427&grpid=3901 (ei sis. hanhenkaulaa)
hanhenkaula: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=32426&grpid=3901
runko, kaula, suodatin ja pieni öljytuubi: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=31783&grpid=3901
lisää filsuja: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=30102&grpid=3601
öljyä: www.allright.fi
Lainaus käyttäjältä: blaah - 13.04.07 - klo: 14.25Lainaus käyttäjältä: Jack Luistin - 13.04.07 - klo: 14.18
Jooh siis 3-4 tankkii tehdas asetuksilla kaasua pumpaten renkaat ilmassa? Ok tajusin kaiken paitsi ton pumppaus homman? Ja miten toi mäntä ala-asentoon juttu tehää?
Eli, vaikka se neljä tankkia renkaat ilmassa. Jos ei pysy käynnissä ihan tyhjäkäynnillä, niin pieni pumppausliike helpotta usein (eli siis suomeksi, paina hieman sitä kaasua ohjaimestasi). Kierrokset nousevat ja motti pysyy käynnissä.. Mahdollisesti myös sylkäsee ulos ylimääräiset ölyt/polttoaineet pakoputkesta, mikä ei liene pahitteeksi.
Mutta, ei tosiaan kannata hirveästi kierrättää konetta kun renkaat ilmassa, ja vielä sisäänajo menossa..
Ja sisäänajohan jatkuu vielä tämänkin jälkeen, kuten täältä foorumilta selvinnee..
Lainaus käyttäjältä: blaah - 13.04.07 - klo: 14.17Lainaus käyttäjältä: Jack Luistin - 13.04.07 - klo: 13.58
Ok, paljonkohan maksaisi ilmansuodatin elementit tohon koneesee siis kyseessähän on GXR .28 Kyoshon oma kone.?
Suosittelisin ostamaan jotkut kolmannen osapuolen ilmafiltterirungon, jossa sisä ja ulkofilsut. Nuo Kössin filtterit olivat nimittäin aivan sairaan kalliit, jopa todella kalliit verrattuna muiden varaosien jo keskivertoa korkeampaan hintaan. Lisäksi, fillterit ovat vain yksiosaisia, joten menee nopeasti..
Tässä siis puhun ilmafilsuista jotka tulivat vielä viimevuoden lopulla vakiona, voi olla että muuttunut..
Niin, ja samalla tietenkin ilmafiltteriöljyä. Joku suositteli jotain motokrossipyörän ilmafilsun öljyä, varmasti 10 kertaa halvempaa kuin mini pullot RC-kaupasta, mutta en ole löytänyt kyseistä myrrkyä kaupoista..
Lainaus käyttäjältä: blaah - 13.04.07 - klo: 14.11
Meikäläisen sisäänajotaidot aika nolla, neljä konetta vasta ajettu sisään.. tuo oli ensimmäinen polttis allekirjoittaneella yli kymmeneen vuoteen.. :)
Perusasetuksilla kone (katso manuska), ja tyhjäkäynnillä renkaat ilmassa muutama tankki körötellen. Tankkien välissä annetaan jäähtyä, ja siirretään sylinteri ala-asentoon (opin tämän tällä viikolla :) ) Tämä siis jotta sylinteri ei jumittuisi sinne tiukkaan yläosaan sylinteriputken jäähtyessä. Aina välillä varovasti kaasua pumputellen..
Mulla oli kovasti ongelmia tuon sylinterin tiukkuuden kanssa, ja sain motinkin kerran jumittumaan erittäin lujaan yläasentoon.. Kädet aivan *askana vetonarun vetämisestä, seuraavaan autoon tulikin sitten hankittua starttiboksi, kallis mutta todellakin sen arvoinen..
Lämmittämällä väljenee ihan hyvin, kuumailmapistooli nopein tapa, mutta fööni toimii myös loistavasti..
Itse käytin aluksi A3 tulppia, myöhemmin siirryin A5:een. Vakiotulpathan ovat lähes poikkeuksetta mallia kylmiä (korjatakaa toki jos olen väärässä)..
Kössin ruuvit taitavat olla aika hyvin tehtaalla kiinnitetty, mutta pahitteeksi ei varmaan olisi että ne tarkastaa uudelleen ennen ajoa.
Noita motin sisäänajo ja säätö-vinkkejä löytyy jo useammasta threadista, joten voitaneen jatkaa aihetta siellä mikäli tarvetta..
Lainaus käyttäjältä: rc auto - 13.04.07 - klo: 13.40
Ruuvilukitetta kannattaa ostaa.