Kiitokset. Pidemmän kaavan mukaan:Auton saa käyntiin starttipukilla ja pienellä kaasuttelulla pyörät ei vielä pyöri. Ottaa kierroksia kivasti vastaten kaasuun. Ääni on tasaisiempi 25% soossilla ja räkäinen hieman alle 20% seoksella. Savuttaa kivasti isoilla kierroksilla ja siinä starttipukillakin tulee savua.
Tosiaan viimeksi kävi niin että ensin takapyörä irtosi ajossa vaikka juuri ennen ajoa tarkastin mutterit, sitten havaitsi että ikäänkuin sen vastapuolella oleva takapyörä ei pyörisi kunnolla. Siksi ajatteli ajaa rauhalisesti tankin loppuun mutta auto vain pysähtyi vaikka antoi kaasua, kierrokset ei noussu ja tankissa oli puolet jäljellä sitä n.20% polttoainetta.
Jep, se sininen haitari on se koneen eri puolella oleva ruuvi joka liikkuu kaasuteltaessa. Koska en todellakaan ole kokenut säätäjä niin osaavammat voimat ovat minulle näyttäneet ja siitä säätäneet alakierroksia. Se kaasarin kyljessä vinossa oleva ruuvi on kuulemma pääruuvi joka vaikuttaa sekä ylä- että alakierroksiin, mutta enemmän yläkierroksiin. Siitä olen koittanut "varovasti" 1/8 kierroksen pykälin saada yläkierrokset kohdalleen ja mielestäni siinä onnistunutkin, huomattakoon että ruuvi on jo sen messinkisen putken "sisällä" noin millin. Nyt siis alakierrosten kimppuun, mutta toistaiseksi tuloksetta. Kone käy tyhjäkäyntiä ehkä 7 sekuntia.
Koitan ajaa autolla kun ehdin jos se lähtis taas käyntiin ja kulkisi kuten tähän saakka. Mainittakoon vielä että kone kävi poikkeuksellisen kuumana silloin kun se pysähtyi kesken ajon. Mäntä oli kuiva ikäänkuin se ei olisi saanut polttoainetta, ja mäntä liikkuu normaalisti sylinterissä. Koneella on ajettu noin 2 litraa uudesta alkaen.
Tosiaan viimeksi kävi niin että ensin takapyörä irtosi ajossa vaikka juuri ennen ajoa tarkastin mutterit, sitten havaitsi että ikäänkuin sen vastapuolella oleva takapyörä ei pyörisi kunnolla. Siksi ajatteli ajaa rauhalisesti tankin loppuun mutta auto vain pysähtyi vaikka antoi kaasua, kierrokset ei noussu ja tankissa oli puolet jäljellä sitä n.20% polttoainetta.
Jep, se sininen haitari on se koneen eri puolella oleva ruuvi joka liikkuu kaasuteltaessa. Koska en todellakaan ole kokenut säätäjä niin osaavammat voimat ovat minulle näyttäneet ja siitä säätäneet alakierroksia. Se kaasarin kyljessä vinossa oleva ruuvi on kuulemma pääruuvi joka vaikuttaa sekä ylä- että alakierroksiin, mutta enemmän yläkierroksiin. Siitä olen koittanut "varovasti" 1/8 kierroksen pykälin saada yläkierrokset kohdalleen ja mielestäni siinä onnistunutkin, huomattakoon että ruuvi on jo sen messinkisen putken "sisällä" noin millin. Nyt siis alakierrosten kimppuun, mutta toistaiseksi tuloksetta. Kone käy tyhjäkäyntiä ehkä 7 sekuntia.
Koitan ajaa autolla kun ehdin jos se lähtis taas käyntiin ja kulkisi kuten tähän saakka. Mainittakoon vielä että kone kävi poikkeuksellisen kuumana silloin kun se pysähtyi kesken ajon. Mäntä oli kuiva ikäänkuin se ei olisi saanut polttoainetta, ja mäntä liikkuu normaalisti sylinterissä. Koneella on ajettu noin 2 litraa uudesta alkaen.