Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Jaakko79

#1
Kuten jo mainitsin että olen aloitteleva harrastaja, niin nytten sitten sattui se "aloittelijan virhe". Eli kas kas kivi oli mennyt sellaiseen pienehköön koloon ja kiilautui aina välillä vauhtipyörän ja pohjalevyn väliin. Kyseinen kolo oli siellä "pimeämmällä" puolella moorroria joten en sitä heti huommannut :roll:. Onni onnettomuudessa etten kerinnyt purkamaan moottoria. Kiitoksia kuitenkin vastailuista ja vaivannäöstä. Toivottavasti kyseinen kivi ei aiheuttanut suurta harmia moottorille, vauhtipyörä oli ainakin päälisin puolin kunnossa.
#2
On se kädenlämpöinen, mutta ei siinä pääse kättä polttamaan.
#3
Moottorin olen sisäänajanut valmistajan ohjekirjan mukaan. Alalenkistä en osaa sanoa, koska en tiedä mitä tarkoitat olen aika uusi harrastaja. Polttoainnena olen sisäänajon jälkeen käyttänyt Model Technics BigBang 25 jonka Atala minulle myi ainoana vaihtoehtona. Mielestäni moottori käy kyllä liian kylmänä koska sylki ei oikein kiehahda pois käytänkö moottoria  siis liian rikkaalla?
#4
Polttisautot / Olenko rikkonut moottorini?
28.06.07 - klo: 22.08
Niin, kone lähtee kyllä hienosti käymään ja ottaa kierroksia, mutta välillä tyhjäkäynnillä välillä suuremmilla kierroksilla kuuluu "knak" ja moottori sammuu kuin seinään. Mäntä jää aina ylä-asentoon jonne se on kahdesti jumittunutkin. Kyseessä on .27 infinity motti. Toivottavasti vikaan löytyy jokin muu syy kuin moottorin rikkoutuminen.
#5
Niin ja mitä tulppaa käytätte?
#6
Kerrotteko mielipiteitänne/ kokemuksianne :undecided: