Heitetään nyt oma lusikka tähän soppaan kun tuo käyttämäni BRZ kori on joutunut silmätikuksi. Kovaa se Porkkakin meni Mazdan kori niskassa Eurajoella. En ihmettele yhtään miksi valtaosa käyttää juurikin tuota koria, ei voi olla huono kori. Raisiossa tuli pataan Ranelta jolla Hondan kori. Näyttää se Hondan korikin kelpaavan useammallekin. Massasta poiketen päädyin tuohon BRZ:aan, mutta pitää varmaan hommata sama mazda tai Honda kuin muillakin. Ettei luokan ominaispiirre kärsi erillaisten korien myötä. Niin ja olen testannut BRZ:aa leikellyllä siivellä ja ilman siipeä. Ei vaikuttanut omiin kierrosaikoihin mitenkään. Eniten kierrosaikoihin ja ajettavuuteen on vaikuttanut se tuntimäärä joka on käytetty alustan parissa. Iskarit, öljyt, männät, männänreikien koko ja määrä. Iskarin kulmat, jouset, diffiöljyt, droopit, maavarat, pyöränkulmat, painojakauma etc.etc. Taidanpa kokeilla seuraavaksi vaikka mazdan koria
