Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Jarmo

#1
Kiitos paljon avusta!!!
#2
Kiitos, tämä auttaa jo paljon! Mieleeni herää vain ajatus että fluxin moottorin, akkujen ja muiden tarvikkeiden kokonais hankinta hinta latureineen sun muineen päivineen ei jää enää mahdottoman kauas kokonaisen valmiin RTR Savage fluxin hinnasta ja siinä saisi koko loppu auton mukana paketissa!!! Pitää miettiä ja laskea pennosensa että mitäpä tekisin... Mutta kiitos kuitenkin!!!
#3
No niin, eli siis kysymys on että pystyykö vanhasta perus polttis savagesta väsäämään fluxin kaltaisen/veroisen sähkö menijän? Polttis moottori alkaa olla loppu, ja jotain pitäisi sillekin tehä jos meinaa harrastusta jatkaa. Savage fluxin videoista päätellen ei tehojen ja kulkemisen takia tarvitse näköjään enää polttista suosia. Sähköautoista minulla ei ole minkään näköistä hajua eikä kokemusta joten nyt on hyvät neuvot kallit?!? Näin vanhempana seppänä en välttämättä enää niin nauti polttis moottorin säätämisestä, ja se vanhan ja kuluneen moottorin säätöongelmat ja sammuilu alkaa syödä mielenkiintoa lajiin. Joten että onnistuuko se, onko siinä mitään järkeä, mitä kaikkea pitää hankkia, käykö RTR paketin ohjain ja servot, miten pitkään yksillä akuilla pystyy ajamaan, ja mitä muuta pitää ottaa huomioon??? Auto on rungoltaan, alustaltaan ja voimansiirroltaan vielä suht hyvässä kunnossa. Ja muistakaa että en tiedä sähköhommista mitään, joten selittäkää kuin kolmevuotiaalle!!!! Kiitos paljon!!! :laugh:
#4
Polttisautot / Vs: savage 3,5
05.05.08 - klo: 21.56
Ehdottomasti savage, se on minun henkilökohtainen mielipiteeni! Velipojalla oli mad force ja oli aika hankala tapaus, ainakin aloittelijalle. Oma savageni on kestänyt jo useamman gallonan kovaakin menoa alumiinisen takadiffin vaihdon jälkeen!! Onkin pitänyt kysyä mikä moottori olis hyvä vaihtaa savageen jos haluais vähän enemmän voimaa värkkiin!! Vanhallakin vielä päristelee mutta tekis mieli jotain muutosta ja säädettävää!!!
#5
Polttisautot / savage 3,5
03.07.07 - klo: 22.34
Aloittelijana kysyisin kokeneemmilta että miksiköhän savage 3,5:sen taka diffi ei tahdo kestää? Ei ole ajettu ku puoli gallonaa ja kilahti hampaat sileäksi piha sudittelussa. Laitoin vahvemmat rattaat, ajoin pari tankillista ja sama juttu! Laitoin kyllä rasvat ja sun muut mutta olisko pitäny laittaa niitä prikkoja rattaitten alle? Kaikki pyörii vapaasti enkä mielestäni edes kohtuuttomasti rankaissut laitetta. Antakaa vinkkejä uuden alumiinidiffin ehjänä pitämiseksi!!!