Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Rölli

#1
Sulla on jotkut suojapellit noissa tukivarsissa? Onko hyvät?

Mun kannattas varmaan taakse laittaa vastaavat, kun tuntuu ne alatukivarret kuluvan melko nopsaan.
#2
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
02.11.07 - klo: 23.01
Ihan hyvältä autolta vaikuttaa hintaisekseen tuo RTR. Mitäs polttoainetta olette käyttäneet ja paljonko nitroa? Ja mitä noihin säätöongelmiin tulee, niin olen tottunut kyllä että tuo polttistouhu on melkoista säätämistä (ostan sitten sähköauton, kun on varaa investoida lipoihin + latureihin ja harjattomien säätimiin :wink:)
#3
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
01.11.07 - klo: 23.23
Sopivasti pomppas tää aihe ylös. Olen harkinnut ostavani Hobao Hyper ST RTR:n :http://www.jp-nitroracing.com/product_info.php?cPath=21&products_id=576 Auto tulisi enimmäkseen monttukäyttöön ja ensikesän tavoitteena on osallistua kisoihinkin. Aiempaa kisakokemusta ei ole rc vehkeillä.
Sijoituksella ei ole paljon väliä, mutta jos maaliin pääsisi niin se olisi jotain. Siis kysyn saako rahoilleen vastinetta, jos laittaa ne tuohon RTR malliin. Onko jollain ehdotuksia mikä muu trukki kannattaisi mahdollisesti ostaa. Buggytkaan eivät ole täysin poissuljettuja, mutta auton budjetti on enimmillään 500€.
#4
Noin puoli vuotta on vierähtänyt harrastuksen parissa ja neljä autoa on tullut ostettua.

Mini z Monsu
Mini z raaseri
Traxxas T-Maxx
Himoto Mini cobra rz1 1/16

Ja tietenkin joku Nikon ultrasiisti crossimalli vuonna 89.
Sillä Nikolla oli muuten hyvä driftailla sisällä, kun otti takakumit pois.
#5
Nomutku paketissa luki ready to race!  :grin:
#6
Köröttelyä Mankkaan kaatiksella  :azn:

http://www.youtube.com/watch?v=qM9MzT5E-wk
#7
Komia Revo!  :afro:

Mun El Camino korissakin ois ollu mahdollisuus tehdä tuo ilmanottosysteemi ja pakoputket.
Nyt melkeen puoliks harmittaa, kun ei jaksanu niitä askarrella.  :undecided:
#8



Tuli maalattua uusi kori T-Maxxiin. Kromimaalia kun ois jostain löytynyt, niin olis tullu hieno skuuppi ja puskuritkin.

Kuvassa on myös kotitekoiset nastarenkaat liukkaita kelejä odottamassa.
#9
Hyvät ajot oli tänään.

Onkohan huomenna 18.10 kukaan menossa ajelemaan?
#10
Lainaus käyttäjältä: TheArska - 02.10.07 - klo: 11.11
Ratakortti kaudeksi 40euroa ja kerta femman...
Ja on kyllä sen arvosta...hieman mielekkäämpää kuin yhdessä hiekkakasassa sudittaminen..ainakin pidemmän päälle..

Saakos tuolla radalla ajaa noilla vakiorenkailla, entäs aukioloajat, kauden kesto?
Mites on, voiko ajaa talvella?

Nuo tiedot varmaan on jossain toisessa threadissa, mutta kysytään nyt kuitenkin. :)
#11
Lainaus käyttäjältä: Hylky - 01.10.07 - klo: 08.30
Lainaus käyttäjältä: Rölli - 30.09.07 - klo: 22.10
Käytiin ajelemassa tänään tuolla vermon montulla. Oli kyllä hyvä paikka mäiskiä. Hillclimbiakin sai kokeilla siinä murskekasassa. Ei menny edes T-maxxista mitään rikki. Onkos pääkaupunkiseudulla muita vastaavia paikkoja.Tasaisia hiekka-alueita tiedän kyllä, mutta tuollaiset on mukavia missä on vähän hyppyjäkin.

ette tainu löytää itse rataa sieltä vermosta.. siellä ne hyppyrit on :)

Kyllä löydettiin rata ja kaveri suostu kuvaamaankin pienen pätkän sen jälkeen kun sai mädinsä paskottua :)

http://www.youtube.com/watch?v=tzKWpf3cddU

P.S. Säädöt on vähän rikkaalla niin ei kulje. Pitänee vaihtaa ilmanputsari :)
#12
Käytiin ajelemassa tänään tuolla vermon montulla. Oli kyllä hyvä paikka mäiskiä. Hillclimbiakin sai kokeilla siinä murskekasassa. Ei menny edes T-maxxista mitään rikki. Onkos pääkaupunkiseudulla muita vastaavia paikkoja.Tasaisia hiekka-alueita tiedän kyllä, mutta tuollaiset on mukavia missä on vähän hyppyjäkin.