Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - HenkkaS

#1
Ongelmia Zeta AWD:n kanssa.
Olen nyt ajanut autolla semmoiset max 10 patterisarjaa ja jo nyt tuli suuremman luokan ongelma. Pari patterisarjaa meni hyvin, sitten auto sai jäähtyä ja kun aloin ajaa uutta sarjaa, ohjaus jumittelee. Siis kun käännän oikealle, se ei välttämättä aina palauta, ainakaan kun ohjaus on ollut tapissa.

Servon kanssa ongelma? Vai onko ohjauksessa vaan roskaa? Rata on kuitenkin puhdas ja joillain autoilla on väännetty menee jo monta kymmentä patterisarjaa. Tuskin ottaa jostain häiriötä, koska olisin nähnyt sen jo aiemmin niillä parilla sarjalla. Eri kiteitä, ohjaimia, patterisarjoja yms. tuli kokeiltua mutta ei. Oli se etupääkin jonkin verran auki, mutta mitään vikaa siellä ei näkynyt.

Mikäköhän on takuun laita?  :huh:
#2
Repesin ku näin tuon Maruin Ninjan. Porvoossa oli aikoinaan "rc kauppa" nimeltä Askarteluaitta. (selaamalla vanhoja pienoismalleja, voi löytää mainoksen) No naapurin kakarat meni ostaa sieltä Ninjan niin myyjä kertoi niille että - Tuo auto menee sitten pitkin seiniä! :grin: Siitä tuli aikalailla naapuruston lentävä legenda, koska totuushan oli että eipä tuo mikään kovin kaksinen laite ollut.

Meille eksyi ekana laitteena Tamiyan Lunch Box ja ostettiin se juuri tuolta Prohobbysta. Se oli jotenkin käsittämätön laite siihen aikaan menemään, olihan sitä tottunu Nikkoihin. Siinä oli jopa keulimisen esto minipyörä takana, koska se olis muuten keulinu persiilleen. Ai juma,  se oli siihen aikaan jotain käsittämätöntä. :shocked:

Sitten niitä tulikin osteltua, eka oma oli Tamiyan Nissan King Cab. Se on ollu paras laite itellä ja tosiaan se tuli ajettua aivan loppuun virimosalla. Eipä sille ollu kilpailijaa, 3 vuotta myöhemmin tuli ostettua Kyoshon Escort Cosworth, mut fiilis oli jo vähän kadonnut silloin, eikä se muutenkaan oikein liikkunu haluttuun tapaan.

Nyt sitä vois ehkä herätellä uusiksi jollain sen aikaisella laitteella mitä tuli kuolattua Tamiya lehdestä (joka oli muuten pelkkiä pehmeitä irtosivuja). Esim. Tamiyan Dyna Storm oli ehdoton haave.

Ainiin, muistatteko tuon laitteen?
http://www93.sakura.ne.jp/~time-tunnel/image/old-off01/000-045maxxam2.jpg
Kyosho Maxxum FF oli aika erikoinen laite, kaikkea muuta kuin massaa. Broidilla oli tommoinen ja muistan kuinka sillä oli aina hirveitä vaikeuksia saada eteen tarpeeks pitoa.