Sattuisko keneltäkään löytymään Revon vakio 3.3 koneeseen mäntää? Ja kiertokankea? Ehjiä? 
Ei vais... tarina menee näin. Hiukan yli gallonan ajetusta, sanotaanko hyvin hoidetusta ja huoletusta pelistä poksahtaa kone - tarkemmin ottaen kiertokangen männäntapin liitos p*skaks ja männän helmasta paloja veke. En tiedä mikä on asian takana, ei ole käyny liian kuumana, liian laihana, liian rikkaalla tms - vakiosäädöillä on menty.
Ajot on jääny aika vähällä tämän parin kuukauden aikana huonojen kelien ja kiireiden vuoksi, joten oletan syvästi koneessa olleen jotain valmistusvikaa materiaaleissa jne, koska en ihan tällaisella ajomäärällä osannut moista odottaa.
Harmi harmi harmi. Jos takuu ei korvaa eikä vanha hiukan kärsiny mäntä pelitä, tulee korjaus aika hintavaksi. Luulisin että 100 euroa on pikku summa.
Saben kanssa asiaa selvitellään, kone meni sinne tutkittavaksi, jonka jälkeen selviää lähteekö vielä pitemmälle Ruotsiin "jatkotutkimuksiin"..
Nyt korostuu ajonjälkeisten huoltojen tarpeellisuus. Suosittelen kaikille lämpimästi niiden tekemistä. Onneksi aloitin harrastuksen sillä periaatteella, että vehkeet huolletaan ja putsataan(ei ole iso vaiva loppuviimein), niin voin sitä kautta edes huokaista hieman hikeä otsalta ja miettiä muita mahdollisia syitä.. Onpa ainakin yksi syy konerikkoon eliminoitu.

Ei vais... tarina menee näin. Hiukan yli gallonan ajetusta, sanotaanko hyvin hoidetusta ja huoletusta pelistä poksahtaa kone - tarkemmin ottaen kiertokangen männäntapin liitos p*skaks ja männän helmasta paloja veke. En tiedä mikä on asian takana, ei ole käyny liian kuumana, liian laihana, liian rikkaalla tms - vakiosäädöillä on menty.
Ajot on jääny aika vähällä tämän parin kuukauden aikana huonojen kelien ja kiireiden vuoksi, joten oletan syvästi koneessa olleen jotain valmistusvikaa materiaaleissa jne, koska en ihan tällaisella ajomäärällä osannut moista odottaa.
Harmi harmi harmi. Jos takuu ei korvaa eikä vanha hiukan kärsiny mäntä pelitä, tulee korjaus aika hintavaksi. Luulisin että 100 euroa on pikku summa.
Saben kanssa asiaa selvitellään, kone meni sinne tutkittavaksi, jonka jälkeen selviää lähteekö vielä pitemmälle Ruotsiin "jatkotutkimuksiin"..

Nyt korostuu ajonjälkeisten huoltojen tarpeellisuus. Suosittelen kaikille lämpimästi niiden tekemistä. Onneksi aloitin harrastuksen sillä periaatteella, että vehkeet huolletaan ja putsataan(ei ole iso vaiva loppuviimein), niin voin sitä kautta edes huokaista hieman hikeä otsalta ja miettiä muita mahdollisia syitä.. Onpa ainakin yksi syy konerikkoon eliminoitu.
