Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Frodotus

#1
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
24.04.14 - klo: 09.51
Lainaus käyttäjältä: siffonen - 23.04.14 - klo: 19.13
Mikähän olisi sopiva tulppa rtr-mallille 25% polttoaineella? Nyt käyttänyt Sirio s5:sta (kuuma), muilta foorumeilta lukenu jotta suurempi nitromäärä-> kylmempi tulppa, ja taas the car:in foorumeilla taas sanotaan että tykkää kuumista tulpista. Hyvin tuntus toimivan nykyisillä tulpilla, mutta käyntiin lähteminen tuntus turhat vaikealta, saa nykiä montaa kertaa että herää, voi toki olla vielä säädötkin päin p:tä

Mulla on samoja kokemuksia tuosta Sirio s5:stä. Sai moottori kuumanakin nykiä kunnolla, ennenkun käynnistyi. Vaihdoin Novarossi #6 (Medium) Mitä löytyi pakin pohjilta niin lähtee käyntiin huomattavasti pienemmällä tuskalla. Tosin radalla joku epäili, että se Sirio olisi ollut viallinen.
#2
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
22.04.14 - klo: 22.13
Lainaus käyttäjältä: Mönkkiinen - 22.04.14 - klo: 13.37
korota boxin moottoria

Boxin moottorin korotus ei auta, koska boksin pyörä osuu molemmilta puoliltaan auton pohjalevyyn. Yksi vaihtoehto, olisi pienempipyöräinen boksi. Mittasin boksin pyörän ja se oli n.7,5cm. Jos satutte tietämään pienempipyöräisiä bokseja, niin olisin tiedosta kiitollinen.
#3
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
22.04.14 - klo: 10.34
Miten olette tuon starttiboksi ongelman taklanneet? Löytyykö joku starttiboksimalli, mikä sopisi ilman mitään modauksia? Meidän starttiboksin pyörä tuntuu olevan kokoa iso, eikä se tunnu yltävän lähellekkään RTR Alphan vauhtipyörää (korotusprikkojen poistaminen ei riitä).
#4
Jes, Kiitoksia vinkeistä. Pitää koittaa näitä ensiksi. Kaveri tuossa kertoi että oli joskus törmännyt netissä johonkin ulkomaiseen firmaan minne voi laittaa speksit rattaasta ja osat tulee  postissa halutusta materiaalista. Ei ollut kuulemma edes kauhean hintainen (muistikuvien mukaan). Harmi ettei muistanut mikä siten nimi oli. Ei kukaan sattuisi tietämään tälläisestä puljusta/Onko kokemuksia jopa?
#5
Kyllä näin juuri. Normi a4 arkista revityn paperinpalan olen aina sinne väliin työntänyt kun olen rattaan paikalleen laittanut.
#6
Alkaa pikkasen nyppimään tuo tr15:ta päärattaan ylenpalttinen vaihtaminen. Onko kenelläkään mitään hyviä neuvoja miten tuon muovisen saisi kestämään kun siihen ei millään meinaa metallista ratasta löytyä.
Nykyään noita rattaita menee 1 per ajokerta. Yleisesti ottaen niin kauan rällätään että ei enää ole hampaita jäljellä ja esimerkiksi eilen se oli ab. 20 minsaa Jyväskylän radan avajaisissa.
Kytkinkellon rattaan vaihdoin vasta uuteen kun siinä oli hampaat vinossa mutta sekään auttanut.

-Frodotus