Lainaus käyttäjältä: TheArska - 01.11.07 - klo: 02.07
Itsellä ei juuri kyseistä kärryä ole mutta muutama oma mielipide...jossain todella mättää jos vetareita menee usein, itsellä ei ole mennyt truggyissä poikki yhtään koskaan, oikeen kovissa tälleissä hieman vääntynyt mutta silloin on jo yleensä tukivarret sojottanut mihin sattuu..
No sitä minäkin vähän ajattelin että eihän ne nyt ihan joka pompussa voi vääntyä/katketa.
Lainaus käyttäjältä: TheArska - 01.11.07 - klo: 02.07
Näihin sivuihin kannattaa tutustua, lähes kaikki opastetaan täällä..(moni aloittelija ei millään vaivaudu)
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/
Löysin juurikin nuo sivut ~15min ennen kuin tätä luin, pitää tutustua.
Lainaus käyttäjältä: TheArska - 01.11.07 - klo: 02.07Ja vilkaise näitä autoja jos ne ajaisivat asian(hieman samantyylisiä ja ilmeisesti rtr autoa etsit):hobao hyper st, hong nor x1 crt, cen matrix arena, nämä ovat jo rtr versioinakin huippuautoja ja varaosapolitiikka toimii todella hyvin ja ovat kestäviä, mutta toki kyseisen topicin autokin tyydyttää ajohaluja ja ajaa asiansa varmasti ihan hyvin...
Jees... jos ihan asiaa puhutaan niin auton ulkonäöllä (tai edes kokokoluokalla 1:8 vs. 1:10) ei ole juuri mitään väliä. Kunhan vaan on kohtuu universaali maastoon kuin maastoon (prioriteetti hiekalla) ja suhteellisen edullinen kun ei noita käpyjä ole kamalasti sukanvarteen kertynyt. Eli merkki ja malli on täysin avoin kunhan pysytään edullisimmassa/taloudellisimmassa päässä... ja tosiaan tommonen truggy tyyppinen lienee se mun valinta. :)
Kiitoksia vastauksesta! Koitan tonkia forumeilta lisää tietoa. Fiksuhan pohtisi ja tutkisi kevääseen asti, en vain taida kuulua tähän kategoriaan. :)
PS. Mikähän liike Suomessa myy noita Hobaon ja/tai Hong Norin autoja?