Aivan en allekirjoittaisi kommenttia, että hyvällä pidolla ajaminen on tarkempaa... Joo, kyllä auto reagoi suunnan- ja vauhdinmuutoksiin paremmin, mutta tällä on myös kääntöpuolensa. Säätäminen on todella paljon tarkempaa, kaatuminen pidosta, huono ländi hypystä ja taas rollataan tai kiinnitellään irronnutta linkkiä...
Materiaaleissa on toki vuosien saatossa tapahtunut kehitystä, mutta ei todellakaan aina kestävyyden kannalta. Toisinaan halutaan jäykempää ja kevyempää, joka harvoin tarkoittaa kestävämpää. Toisaalta on myös muistettava, että kaikki ei aja niillä kestävimmillä tai uusimmilla autoilla.
Kymppirossarit kakiken kaikkiaan ei kyllä ole kestävyydessä vauhtien kanssa samalla tasolla - jollein nyt 1-2 vuoden aikana ole tapahtunut jotain mullistavaa.
Mutta ehkä tämäkin asia on taas vaan kokeiltava, että uskotaan... Tuntuu, että samoja jo kokeiltuja asioita on vaan tehtävä aika ajoin uudelleen ja uudellee - eiköhän trumpettifarkutkin ole kohta taas muodissa...
Materiaaleissa on toki vuosien saatossa tapahtunut kehitystä, mutta ei todellakaan aina kestävyyden kannalta. Toisinaan halutaan jäykempää ja kevyempää, joka harvoin tarkoittaa kestävämpää. Toisaalta on myös muistettava, että kaikki ei aja niillä kestävimmillä tai uusimmilla autoilla.
Kymppirossarit kakiken kaikkiaan ei kyllä ole kestävyydessä vauhtien kanssa samalla tasolla - jollein nyt 1-2 vuoden aikana ole tapahtunut jotain mullistavaa.
Mutta ehkä tämäkin asia on taas vaan kokeiltava, että uskotaan... Tuntuu, että samoja jo kokeiltuja asioita on vaan tehtävä aika ajoin uudelleen ja uudellee - eiköhän trumpettifarkutkin ole kohta taas muodissa...