Onkohan noissa hpi:n omissa vanteissa parempi muoviseos kun itse en ole saanut rikki vaikka samankaltaisia kämmejä käynyt, tukivarsia on kyllä mennyt mutta ei enää RPM:n tukivarsien hommaamisen jälkeen

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: jesi - 05.02.10 - klo: 20.27
Kimpo86:
Kattelin kans noita eturenkaita, että raaskiiko pikkunänneihin ruuvailla nastoja.
Toinen näkökulma takagummien nastotukseen: harvalla nastotuksella pintapaine on suurempi ja nousukulma jyrkempi... ( :mrgreen: )
Pistin noihin tyhjinä olleisiin H-nappuloihin vielä nastat, sun mieliks.
Lainaus käyttäjältä: Habaku - 05.02.10 - klo: 13.37
Rpm:ät varmaan kestää, mulla kyllä kestänyt 2v vakiotkin ja linkin mukasia voltteja on sillon tällön tullut. Tosiaan mitään ripustus yms... muoviosia ei ole vielä hajonnut 2v aikana.
Talviajoa ei vielä ole kertynyt kylläkään samoja määriä kuin kesällä, talvi ne muoviosat pistää koetukselle.
Lainaus käyttäjältä: Habaku - 04.02.10 - klo: 20.06
Kimpo86: Ostin jarru hässäkän Dave's Motorssista. Enpä itekkään laadusta tienny kun tuon ostin, parempi kuitenkin kun lasittunut vakio
Elikkä tämä jarrusysteemi http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.6266/.f
Minä olen kanssa ajanut tuolla biobensalla koko ajan mitä auto on mulla ollu. Oikeastaan vaan siksi, että asun kerrostalossa ja autoa säilytän nytkin olohuoneessa (ei mahu muualle), eikä haise muu kuin korkeintaan p...a aina välillä :p
Lainaus käyttäjältä: Habaku - 02.02.10 - klo: 22.13
Krapulainen!! Voin sanoa, ettei vakioservo jaksa kauaakaan niitä renkaita lukita. Se levy liipaantuu niin siinäpä se on, eikä pysähdy millään.
Lisäksi, ne messinki holkit(jotka ovat jarruakselin ylä ja alapäässä) menee aika äkkiä väljiksi, mikä entisestään huonontaa jarrua. Niiden tilalle saapi laakeritkin jos haluaa.
Itellä on ollu loppusyksystä full forces hiilikuitujarrulevy, alumiini jarrupaloilla ja pysähtyvyys alkoi asfaltilla olemaan 14,5kg servolla kunnossa.
Piti epaa säätää pienemmälle, ettei auto pyörähtänyt aina ympäri kun jarruun koski.
Mulla on jarrun säätöruuvi silleen, että 1-2mm löysää, ennen kun alkaa ottaa kiinni.
Lainaus käyttäjältä: mikako1 - 25.01.10 - klo: 16.30
Suojaa moottoria ja ohjaa ilmansuodattimeen tuleva ilma moottoristapäin. Itse tein suojat retkipatjasta joita sitten liimailin kasaan kontaktiliimalla...olen nähnyt että toimivia systeemejä on tehty AL-pellistä, limsapulloista ja PC muovista.
Moottorista tuleva lämmin ilma pitää kaasarin kuivana ja samoin filsun
Lainaus käyttäjältä: Joel - 31.12.09 - klo: 21.46
Ei siin oo muuta ku "KoldKutter jäänastat renkaisiin" ja ne mä oon jo nähny ennenkin Hobbylinnan sivuilla.
Haluisin ees tietää mist not piikkei voi ostaa tähän vuoden aikaan.
.
piikki->. .
.....
kierre->...
...
^
^
mutteri->...
...
Lainaus käyttäjältä: Sammy__80__ - 27.12.09 - klo: 23.54
tekaseppa tommonen
Voin lähettää vaikka piirustukset toimii parin vuoden kokemuksella
Kuvakin siltä ajalta heh ei ihan heti tunnista omaksi bajaksi
Ja tohon settiin lisäksi suihkupullollinen hyvätuli fondue nestettä jossain vaiheessa suojista ei ole mitään apua kun kaasari kuitenkin toimii alipainella niin kerää hurua nii tota viinaa ku suihkuttelee kaasarin ympärille nii meno jatkuu vastarin akun loppumisen