Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - jaakaji

#1
TerE!

minkä hintasia lie kamat venäjällä esim. moskovassa?
kellään kokemusta??

-J
#2
nytkun ei järkiluista (pitkä työpäivä takana)
niin korjatkaa..
eli mitä kylmempi ilma niin sitä enemmän on happea ilmassa?
näin esimerkkinä:
olen ajellut sovitaan +10 ja seuraavana aamuna on -20 sikäli kun samoilla säädöilä ajan niin kone kuumenee liian laihan seoksen johdosta (happea enemmän)?? pitää siis säätää rikkaammalle jotta kone saavuttaa halutun 120-130???

-J
#3
Lainaus käyttäjältä: miksalo - 03.02.08 - klo: 10.13
pitää olla olla yli 100.
mielellään 120-130 astetta.

heps Kukkuu
Noviisina kysyn et kuinka paljon ulkoilman lämpötilalla on merkitystä moottorin lämpöön?
esim. ajan -10c ja sit vaihtoehtoisesti +10c säädetäänkö aina silleen et mootorin lämmöt on yli +100???

-J
#4
Yleinen keskustelu / Vs: vastarin antennit
31.01.08 - klo: 21.18
TerE

Iteselle kävi samanlainen judanssi et meni vastarin anteeni poikki...
Onko toi antenni jotain tietynlaista kaapelia vai käykö siihen mikä vaan suurinpiirtein kupari piuha??

En kerennyt perehtyä antennin koostumukseen. (auto puhjoiessa itse töissä täälä etelässä)

-J