Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - tonkka

#1
elikkä pitää vissii ottaa servo irti koska ei mahu mikään ruuvari tohon servoseiverin ruuviin?
#2
moro. mikä avuksi kun sharkki hakee oikealle ihan sikana ja ohjaimesta trimmi tapppiin säädetty?
#3
Lainaus käyttäjältä: Boltsi - 09.04.08 - klo: 21.56
Itsellä jo ensimmäisellä kerralla sanoi vetarit sopimuksen irti. Toisella taas diffi sanoi poks...

Eli osta teräsvetarit ja kuuladiffit.


jep niin pitäs mutta maksaa aika sikan toi setti. ei sattuis keltään löytyy nurkista kyseisiä palikoita halvemmalla :huh:
#4
noniin tuliphah laitettua sharkkiin pulso ja hobbylinnan Harjaton 5165KV moottori. pohjilta löyty jo toi LinnaProducts lipoakku 1720mAh 7,4V 20c ja voin sanoa että kyllä lähtee! 11 piikkinen pinjoni kiinni. mutta kysymys kuuluukin että kuinka kauan diffit ja vetarit pysyy ehjänä? eli auto on shark monsu malli ei ft. voimaa on vakioon verattuna aivan mielettömasti  :grin:
#5
kiitos nopeista vastauksista. ainoo mikä jäi askarruttaa on moottoin kiinnitys eli tarviinko jonkun välilevyn että moottori istuu paikoillen? ja mistä moisia saa?
#6
moro. olen aika uusi jannu näitten 1/18 koko luokan autojen kanssa joten kysäsen semmosta että. onko tämä     
   DY 20L -moottori (+heatsink) + nopeudensäädin 30A hyvä lrp sharkkin? bongasin tuolta medascen sivuilta tommosen setin. ja käykö suoraan heittämällä autoon? moottori  3800kv. miten paljon tuo kulku paranisi? itellä on tuo 1720 lipo.