Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - BJS

#1
Lainaus käyttäjältä: Grasshopper - 22.09.12 - klo: 09.37
Tärkeintä olisi kuitenkin se , että sääntöjä tai kilpailuja kehitettäisiin niin, että ulkokisat saataisiin aikaisempaa vetovoimaisemmiksi, jotta taattaisiin asfalttirata-autoilun jatkuminen Suomessa.


Minun mielestäni yksi ongelma Suomessa on Asfaltti ratojen huono taso. Tässä mun mielipide Suomen radoista.
Olen ajanut aika paljon asfalttikisoja vuodesta 98.

Helsinki - ei erityisen hyvä rata mutta voi siellä hyvin ajaa
Kuusankoski - hyvä rata
Laukaa - liian pieni, sopii stanu luokkaan
Ylistaro - liian pieni, sopii stanu luokkaan
Raisio - ei käy SM-tasoisiin kisoihin
Kouvola - layout hyvä mutta tarvitsee kunnostusta
Hyvinkää - hyvä layoutti mutta tarvitsee uuden asfalttipinnan
Vaasa - ei hauska ajaa siellä, nyt liian epätasainen IFMAR2011 jälkeen... :angry:
Uusikaupunki- ei käy SM-tasoisiin kisoihin

Luulen että 3 kpl Kuusankosken tasoista rataa olisi terveellistä asfalttirata-autoiluun.

T Björn S
#2
Vaasan asfalttirata on nyt pesty.
#3
Mielestäni SM kisoja ei pitäisi järjestää vanhoilla parkkipaikoilla kun löytyy jo valmiita kunnon ratoja Suomessa esim.  Kouvola, Tattarisuo jne. Jopa Vaasan mikki hiiri rata on parempi verrattuna Raision rataan.