Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - aashoul

#1
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
01.07.08 - klo: 21.16

Kaippa tämä on oikea threadi.. :)

Äsken kävästiin testailemassa omaa 7.5 pro:ta. Viiimeisin tutkasta saatu lukema oli 74 km/h,et aika rivakka paketti.. :)

Itsellä olis kans noiden diffiöljyjen vaihto edessä,kun tuntuis auto takavetoiselta. Pitäis varmaan lavangossa käydä joku päivä testaamassa,et miten kulkee/kääntyy..  :shock:
#2
Täällä tuli hassu "ongelma"..

Tuossa illalla kävin rälläilemässä ja seurailin lämpöjä koneessa. Pahimmillaan mittari näytti 155 astetta,mikä oletettavasti on liian paljon,vaikka tulikin kaasu pohjassa ajettua aika pitkään. Tulppana Glow Plug P3 Turbo Ultra Hot ja kone savuttaa myös kovilla kierroksilla ihan mukavasti. Eli onkos nyt ainoa vaihtoehto ruuvata koneesta vain tehoa pois,jotta lämmöt saisi hilattua tuonne 110-120 asteen tuntumaan,vai mikäs sellainen hyvä lukema olis..? Aikaisemminkin olen kyllä mittailut lämpöjä,eikä ne muistaakseni noin korkealla ole koskaan olleet. Koneen säätöihin ei ole koskettu,pillin tiivisteen vaihdoin uuteen,kun vanha oli niin riekaleinen..

Koneena edelleen O.S. 21 VZ-B-Spec ja menovetenä Power-Save-Racing 25%
#3
Polttisautot / Vs: Biltemalta 1/8 buggy
28.06.08 - klo: 00.21
Kaverilla on tuollainen biltemasta ostettu hökötys.

Ensimmäinen,mikä tuosta tulee mieleen,on ohjaimen kantavuus. Oma arvio on n. 20 metriä,kun auto jo karkaa,eli aika heikko. Ihan pirteä pelihän tuo vrt. esim. Infernon 7.5 RTR -pakettiin (siis nopeudessa). varaosiahan tuohon saa aika kivasti,myös Biltemasta,mutta käsittääkseni auto on Hobao (vai mikähän se oli) Hyper7:an kopio,eli myös sen osat pitäis sopia. Tuollaisia pikkujuttuja tuossa joutuu vaihtelemaan,kun vähän autoista jotain oppii. Iskarit,servosaver on ainakin menneet tuosta kaverin autosta vaihtoon. Saveri sen takia,että rikkoi useamman servo "armin",ennenkuin tajuttiin,mikä niitä rikkoi.

Ihan kohtuullinen paketti kuitenkin tuolla 300 eurolla,varmaan ihan sopiva kapistus aloittelevalle kaaharille,kenellä on pieni piha.. :)

Ps. niin ja menovettä ei Biltemasta saa.
#4



Tosa olis kuva elämäni ensimmäisestä polttiksesta,jonka tämän foorumin kautta ostin. Toissayönä purettu,putsattu ja kasattu. Eilen kävin muutaman tankillisen pörräilemässä ja ihme kyllä,auto toimi jotenkin sentään. ;)
#5
Mullapa olis sellainen onkelma mun .21 VZ-B-Spec:in kanssa,että hetken kun se käy ihan nätisti tyhjäkäyntiä,niin tuppaa stumppaamaan kone..Kierrokset putoavat vaiheittain tuohon tyhjäkäyntiin,mutta kä siinä vain n. 10 sekuntia,kunnes sammuu.. Ps. on muuten varsin kiukkuinen vekotin tuolla moottorilla.. :)

Edit. niin ja vaikka sammuukin, niin lähtee kuitenkin heti käyntiin, kun starttaa vain koneen.