Juu,enkä edes minä huomannut tuota vetari-hommaa,vaikka autoa ropannut jo jonkin verran. 
Mutta eiköhän jokaiselta valmistajalta lipsahda noita maanantaikappaleitakin joukkoon. Taitaapi tosin tuo Kyosho olla vähän sama kuin Asus tietokonemaailmassa. Myyntimäärät kilpailijoita huomattavasti suuremmat,jolloin myös raportoitujen vikojen määrä nousee. Tässä harrastuksessa voi kyllä omalla suorituksella vaikuttaa hyvinkin paljon auton osien kestävyyteen. Jättää vain hypyt ja likaiset ajopaikat väliin,niin eiköhän auto kuin auto kestä pitkään. Eri asia on sitten tietenkin se,että miten eri valmistajilla kestää pelit ja vehkeet nuo hypyt ja vaihtelevat olosuhteet.
Omasta vessasta vielä sen verran,että olis pitänyt silloin kun auton hommasin.käydä vähän radalla testaamassa tuota. Silloin kaikki säädöt viittasivat huippunopeuteen,auto ei kääntynyt vauhdissa juurikaan,meni kuin juna kiskoillaan,suoraan. Nyt autoa ropattu sen verran paljon,että auto heittää välillä kuperkeikkaa,kun sen vain vauhdissa kääntää. Eli toisin sanoen kääntyy liiankin hyvin. ei siinä mitään,lavangossa muutaman kierroksen testanneena npolla säädöillä tuntui ettei auto käänny ollenkaan,kun aikaisemmat havainnot perustuivat urheilukenttä-suditteluun,jossa auto jo lähes ajettava.
Olipas taas selkeää tekstiä.

Mutta eiköhän jokaiselta valmistajalta lipsahda noita maanantaikappaleitakin joukkoon. Taitaapi tosin tuo Kyosho olla vähän sama kuin Asus tietokonemaailmassa. Myyntimäärät kilpailijoita huomattavasti suuremmat,jolloin myös raportoitujen vikojen määrä nousee. Tässä harrastuksessa voi kyllä omalla suorituksella vaikuttaa hyvinkin paljon auton osien kestävyyteen. Jättää vain hypyt ja likaiset ajopaikat väliin,niin eiköhän auto kuin auto kestä pitkään. Eri asia on sitten tietenkin se,että miten eri valmistajilla kestää pelit ja vehkeet nuo hypyt ja vaihtelevat olosuhteet.
Omasta vessasta vielä sen verran,että olis pitänyt silloin kun auton hommasin.käydä vähän radalla testaamassa tuota. Silloin kaikki säädöt viittasivat huippunopeuteen,auto ei kääntynyt vauhdissa juurikaan,meni kuin juna kiskoillaan,suoraan. Nyt autoa ropattu sen verran paljon,että auto heittää välillä kuperkeikkaa,kun sen vain vauhdissa kääntää. Eli toisin sanoen kääntyy liiankin hyvin. ei siinä mitään,lavangossa muutaman kierroksen testanneena npolla säädöillä tuntui ettei auto käänny ollenkaan,kun aikaisemmat havainnot perustuivat urheilukenttä-suditteluun,jossa auto jo lähes ajettava.
Olipas taas selkeää tekstiä.