Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Oblict

#1
Lainaus käyttäjältä: "Mre"
LainaaRakentaviin kommentteihin ei mielestäni kuitenkaan kuulu sivujen/yrityksen omistajan haukkuminen
Ohhoh! Kommentit sivujen kankeudesta / raskaudesta, sisällöstä yms. ovat nimenomaan sitä rakentavaa kommenttia. "Hormoonihirmu"-kommentti voidaan laskea yksittäisen henkilön subjektiiviseksi heitoksi, jonka voi jättää omaan arvoonsa. Muuten siinäkin kommentissa (ilman nimittelyä) saattaa piillä asian siemen: joku on asian näin kokenut ja ehkä se antaa aihetta itsetutkiskeluun siitä onko asiakaspalveluasenteessa parantamista.

Itse ajattelin ensin sivuilla käydessäni lähettää omistajalle sähköpostiviestiä, koska ajattelin että on käynyt moka: sivuja on testattu LAN-nopeuksilla ja/tai proxyn läpi (jolloin esim. vakiokuvat tulevat cachesta). Mutta nythän asia tuli selväksi: kyseessä on kehitysversio, jota ei saa arvostella. Missään ei muuten sanota että "sivut ovat kehitysversio", pääsivulla todetaan vain että "sivujamme päivitetään vielä".

Toisaalta jos palautteeseen suhtautuminen on tällaista, niin kuluttajanahan minulla on mahdollisuus vetää omat johtopäätökset.

Sitten vähän off-topicia: 20 vuoden IT-alan kokemuksella ja tällä hetkellä IT-konsulttina työskentelevänä toteaisin että suurin moka Internetissä on lähteä keskeneräisellä saitilla liikkeelle. Netti on täynnä erinomaisia saitteja ja toimivia kauppoja hyvällä asiakaspalvelulla. Ja koska nettikauppa on kaikille yhtä lähellä/kaukana kauppa voi kilpailla hinnalla, palvelulla tai valikoimalla - ei siis sijainnilla (kuten esim. lähikauppa). Edelleen webbikaupan muutama perusominaisuus on: myytävien tuotteiden löydettävyys; visuaalinen ilme; käytön helppous ja nopeus; ostoskorin toimivuus (kamat saa helposti sinne ja pois, kokonaishinnan näkee, yms); ja palvelu (potenssiin 1000). Ei webbikauppa ole poistanut hyvän palvelun tarvetta mihinkään, päinvastoin.

P.S. En laskuta tästä viisaudesta - tällä kertaa  :wink:

Kommentit sivujen kankeudesta ja raskaudesta olivatkin rakentavaa palautetta. Iso kiitos siitä.
Testi versio laitettiin webbiin omistajan katseltavaksi ja tieto ei ollut vielä tarkoitus levitä julkiseksi.  
Mutta nyt kun tieto on levinnyt niin rakentavaa kommenttia saa minulle lähetellä.

Parhain terveisin,
Oblict
#2
Vapaa keskustelu / Sivuista
27.02.03 - klo: 14.53
Tässä hieman vastauksia kommentteihinne:
Sivuja päivitetään vielä ja ne ovat raskaat, koska palvelimelle on uploadattu vain kehitysversio. Ja kehitysversiossa ei optimointia ole suoritettu (huomatkaa ilmoitusteksti etusivulla). Sisältö, eli tuotteet, on tulossa sivuille pikimmiten.

Kiinnostusta kuitenkin näyttää olevan paljon, joten olen kiristänyt aikataulua.

Kaikki rakentavat kommentit, niin negatiiviset kuin positiiviset, osoitteeseen:oblict@hotmail.com
Rakentaviin kommentteihin ei mielestäni kuitenkaan kuulu sivujen/yrityksen omistajan haukkuminen.

Kiitos!
Oblict